Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1741 til 1760 af 57177
-
oplysningstiden noter kig på det
Forumindlæghej har lavet oplysningstidens noter, som jeg vil bruge til eksamen. vil i kigge om det er rigtig det , jeg har lavet. Oplysningstiden (1750 – 1800) er rationalismens – altså FORNUFTEN Kommer til DK fra Frankrig Man opfordres til at bruge sin fornuft, opføre sig naturligt, tænke selv og... -
Antal eksamener for STX
ForumindlægJeg har et par spørgsmål omkring eksamener, som jeg håber I kan hjælpe mig med at finde svar på. Jeg er i tvivl omkring hvor mange eksamener man skal op til i et almindeligt STX- gymnasieforløb på 3 år. Jeg overvejer stærkt at tage 5 A-niveau fag - kommer det til at betyde noget for antalle... -
rettelse af tysk note
ForumindlægEine arme Frau bekam ein Sohn, es ist nicht einen normaler Kind, dieses Kind hat Glückhaus und er ist geweissagt, dass er die Tochter des Königs bekommen will. Wenn der König zum Dorf kommt, hört er die Geweissagt. Er will seine Tochter schützen, und deshalb kauft er das Kind von den Eltern. Er s... -
dansk
ForumindlægHej. Hvad kan man skrive mere til det med computerspil end det med de negative og positive påvirkninger? På forhånd tak! -
dumpe til stx eksamen
ForumindlægJeg er ikke noget 12-tal menneske, men vil stræbe efter 7 og 10. Jeg regner med at dumpe i Matematik (1.g) hvis ikke det bliver trukket til eksamen. Regner med at få 00 i både mundtlig og skriftelig, selvom jeg egentlig laver mine opgaver og spørger indtil undervisningen. Jeg vil bare høre fra je... -
Skifte fra hhx til stx
ForumindlægHej alle, Jeg står i et stort dilemma. Jeg går på hhx 1. g, og jeg er super glad for skolen, det sociale og stemningen osv. Problemet er bare at jeg ikke er specielt glad for matematik og de økonomiske fag er ikke ligeså meget som jeg troede de ville være. Så jeg overvejer at skifte til stx. Je... -
Optagelsesprøve til STX matematik
ForumindlægHej allesammen Jeg er en mand på 21 år, som har været ude af folkeskolen i længere tid og gerne vil starte på en 2 årig STX uddannelse. Jeg er blevet indkaldt til en optagelsesprøve, hvor jeg skal op i matematik. Jeg har aldrig været dygtig til matematik, men øver mig rigtig meget op til prøvern... -
Dansk - HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg plejer normalt ikke at have problemer med dansk, men i dette tilfælde har jeg! Opgaven lyder: Tænk på betydningen af ordene. Skriv de rodmorfemer ordene består af. Skriv også en sætning med hvert af ordene som viser ordets betydning... -
dansk
Forumindlægjeg skal perspektiver til Nastasja gi mig Danmark tilbage , noget der kan hjælpe jeg skal op i nik og jay Vi Vand I dag -
Dansk
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal lave en disposition til eksamen og har fået Den grimme ælling og De blå øjne, men kan ikke finde nogle tekster til perspektivering. Til den grimme ælling er der ørneflugten, men den kan jeg ikke bruge. Har i nogle forslag til perspektiverig? -
Dansk
ForumindlægHvad vil det sige når nået er uformelt? F.eks: (...) Det private sprog bruger vi, når vi kommunikerer med mennesker vi kender godt, og hvor udgangspunktet som regel er, at afsender og modtager er ligeværdig fx ven til ven. Det private sprog er derfor meget uformelt (...) -
Dansk
Forumindlæghejsa Kan I hjælpe mig med denne stil . Jeg er bare tom håber at I kan hjælpe mig http://peecee.dk/?id=66154 Jeg vil tage udgangspunkt i dette citat: " At lære er at ville". "At lære er at ville" er en salme som blev præsenteret på første skoledag. Den er skrevet af Halfdan ... -
Noter til mundtlig eksamen biologi C
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvilke noter, man må tage med til eksamen i biologi C. Må man godt tage noter, man har skrevet i forvejen, ind i eksamensrummet eller må man kun tage de noter med, som man har nået at skrive i forberedelsestiden? -
Søger noter! Nogle der kan hjælpe!?
ForumindlægSom overskrivten antyder, søger jeg noter indenfor faget tysk. Jeg søger noter for det mest grundlæggende: - Bestemte kendeord (artikler) - Ubestemte - Præpositioner! - Og ellers alt hvad i finder relevant! På forhånd tusind tak! -
hjælp med et dansk referat af engelsk tekst
ForumindlægHej alle, sider med denne engelske teks, og har lidt problemer med et referat... Er der nogle der kan hjælpe mig med et smadder godt referat på dansk? Eyewitness to Pearl Harbor Lines of Fire | December 05, 2005 "Those bombs are getting closer -- God grant that they do not hit that lo... -
Noter king lear
ForumindlægNogle som har nogle gode noter til King Lear???? Ville være så lækkert :) -
noter 2. aar
Forumindlæger der nogen der har noter til 2.aar nivau b. skal op i morgen saa det haster -
Luk op for samfundet noter
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til bogen "Luk op for Samfundet"? -
Tysk 24t eksame. Noter?
ForumindlægHej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus -
fysik kemi noter
Forumindlægnogle kemi fysik noter jeg kan få
