Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17581 til 17600 af 142867
  • At skrive en indledning.

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en indledning, til et produkt. men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal slutte med.
  • hvor høj er...

    Forumindlæg
    I en model for en bestemt gletcher regner man med, at isens fart er givet ved v=100-0,00046*h^4, hvor v er farten, målt i cm/år, og h er dybden, målt i meter. langs gletscherens bund er isens fart 10. ´' b) hvor høj er gletscheren? Hmm nogen der kan hjælpe, ville være rigtig sødt.
  • fsa

    Forumindlæg
    er der nogen som sende facit listen til fsa matematik 2004 til mig?
  • hjælp til en matematik aflevering

    Forumindlæg
    Hej derude! jeg har nogle spørgsmål til en matematik aflevering hvor jeg meget gerne vil snakke via msn da det ville være lettere :(
  • det skrå kast

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med den generelle formel for starthastigheden af en kastet genstand?
  • rumfang

    Forumindlæg
    Månens masse er 7,348 * 10^22 kg, og dens radius er 1,738 * 10^6 m Formlen for en kugles rumfang er V = 4/3 · p · r^3. Udregn Månens rumfang
  • skal bruge hjælp inden i morgen!!!

    Forumindlæg
    hej alle sammen.... er det nogle der har læst bogen ved vejen af herman bang??? har læst lidt af den men kan ik finde rundt i den nogle der kan hjælpe??? knus Kristina
  • "Haster"

    Forumindlæg
    Jeg har lige et par ting jeg ik kan finde ud af:S 1) Hvilken type reaktion er: A) CH3-CH2-CH2-OH ? CH3-CH=CH2 + H2O B) R-CH3 + Br ? R-CH2-Br + HBr 2) Hvis ligevægtskonstanten for reaktionen A ? B er meget lille (tæt på nul) er der så, ved ligevægt: Mest af A Mest af B Lige meget af A og 3...
  • Terminsprøve - Færdighedsregning og problemregning

    Forumindlæg
    Hej allesammen, På tirsdag skal jeg op til terminsprøverne i matematik. Jeg skal tage en færdighedsregning, 1 time uden hjælpemidler og problemregning 3 timer med hjælpemidler. Jeg er lige nervøs for begge, da jeg ikke er så god til matematik, især færdighedsregningen da vi ingen noter eller hjæ...
  • Notater til litteraturhistorie

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle rigtig gode notater til litteraturhistorien? Jeg mangler nogle der er rigtig gode at bruge :) På forhånd tak.
  • Filosofi

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan kan det være der ikke er en kategori der hedder filosofi?? MVH
  • ...! FSA eksameark Maj-Juni 1998!...

    Forumindlæg
    HEJ! Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameark som handler om : Fangst af rejer, regnskab, perlebroeri, flyvning, vandbehodere og det grøndlanske flag? Er der nogen der hat lavet det? TAK.
  • Årsprøve i AT 1g'er..

    Forumindlæg
    Hej sidder lige med dette spørgesmål, som jeg ik er sikker på at jeg forstår helt: Redegør for hvilke typer oplysninger og udsagn de tre fakulteter (humanistiske, naturvidenskabelige, samfundsvidenskabelige) går ud fra. - nogle der har ideer/ forslage til hvad jeg kunne skrive?
  • HA makroøkonomi

    Forumindlæg
    Er der en der kan oplyse mig hvad pensum er på CBS i Makroøkonomi på 1 år.
  • Historie

    Forumindlæg
    Hvad findes der af teorier i historie? Der står i mit AT-materiale at teorier og metode minder meget om hinanden i historie. Men det kommer jeg jo ikke så langt med..
  • fysik rapporter

    Forumindlæg
    Hej derude jeg går i 9 klasse skal op til eksamen her på onsdag, sidder og mangler 3 rapporter en om tranfomation, induktion og Radioaktivitet hvis nogen ville være venlige at sende en rapport eller hvis jeg er heldig alle 3. vil give en 10 kr for en rapport som jeg overføre til jeres konto. ...
  • Prøve fra HF mat B- aug 2009

    Forumindlæg
    Heej jeg ville bare lige høre om der nogen der sad med opgsættet HF mat B.. fra aug 2009??? evt havde en facit liste?
  • Produkt til Projektuge

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger i 7 Vi har projektuge og mangler et produkt vi skal have lavet fremlæggelsen til på onsdag så har virkelig brug for hjælp Vores emne er Adhd hvor vi fokusere meget på unge og børn
  • Efterløn og dagpengeperiode

    Forumindlæg
    Jeg har to spørgsmål som jeg skal tage stilling men har svært ved at vurdere fordele og ulemper. Det drejer sig om: 1. Efterlønnen bør afskaffes 2. Dagpengeperioden er for lang og bør sænkes Hvad mener I?
  • sammenligne to tabeller

    Forumindlæg
    Jeg har skulle sammenligne to tabeller fra OECD i 2005 og 2010. Jeg skal kun kigge på capital contibution, labor contibution og residual. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sammenligne den? Jeg mener, jeg har fundet gennemsnittet af hele labor contribution i perioiden 1983-2003 og det samme...