Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 34519
  • Bilag

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..?
  • DK fra 1970 - i dag

    Forumindlæg
    Nogle der vil dele deres notater fra denne periode med mig? SIdder og slider til min sidste eksamen, så det ville virkelig være en hjælp!
  • energistofskifte

    Forumindlæg
    hej. sidder til eksamen lige nu. har 24 timer men jeg er lige lidt i tvivl. håber der er nogle som kan hjælpe. er glukose og glykogen det samme eller?
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk?
  • synopsis

    Forumindlæg
    heej Jeg har fået en samfundsfags eksamens opgave , hvor meget skal sådan en synopsis fylde og hvordan skal den skrives? i stikord eller hele sætninger? håber meget der er en der kan hjælpe mig :)
  • Hjælp til at finde eksamenssæt, htx

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet "Matematik A eksamen 14. december 2017 på HTX og EUX-teknisk"?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Vil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX!
  • kvalitativ og kvantitativ forskning

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en eksames opgave om rygning blandt unge og vil gerne spørge om hvordan i den sammenhæng kan adskille de to forskningsmetoder??
  • Fysik HTX 2017

    Forumindlæg
    Er der nogen der har HTX Fysik 2017 August eksamens udgave? Kunne være super hvis i gad at sende eller linke den til mig
  • Hvor skal kommaet være i denne sætning?

    Forumindlæg
    Hvor skal kommaet være? Selvom Freja tydeligt kendte reglerne og var bevidst om at hvis hun snød ville konsekvensen være en bortvisning fra eksamen
  • MAT A hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i MAT A den 25/5. Nogen der kan hjælpe mig ? Det er et selvstudie , så har derfor ikke undervisning. Gerne i KBH-området. Hilsen Sarah
  • "camilla and the horse"

    Forumindlæg
    hej, er der eventuelt nogle der ligger inde med "camilla and the horse" fra dansk skriftlig eksamen 2008?
  • Demotest?

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen, som ved hvor man kan finde demoprøver til biologi eller geografi? Altså dem man tager for at kunne mærke, hvordan prøverne til eksamen er.
  • El-installatør

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en privatlærer/tutor der kan hjælpe mig frem mod el-installatør-eksamen juni 2018.
  • Mat-A skriftlig

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der kan sende mig links til Mat-A skriftlig eksamen sætter fra 2010,2011 og 2012
  • Matematik hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle Er i gang med at læse op til eksamen og øver derfor gamle eksamenssæt. Kan nogen hjælpe mig med opgave (i) og (IV)? Tak på forhånd
  • EP Opgave

    Forumindlæg
    Hey folkens! jeg skal til at skrive eksamens projekt på Hf, men er i tvivl om hvordan den skal se ud, så tænkte på om der ikke var en der havde en opgave liggende?
  • Engelsk disposition

    Forumindlæg
    Hej alle. - Jeg skal snart op til eksamen, og jeg aner virkelig ikke rigtig hvordan man laver en disposition? Og om hvor mange spørgsmål, man skal have, eller hvordan den skal se ud? Håber at i vil hjælpe! :) - Line.
  • Nogle gode forslag til et underemne omkring Israel-Palæstina-konflikten

    Forumindlæg
    Jeg søger et par gode forslag til et underemne omkring Israel-Palæstina-konflikten til eksamen i historie :)
  • disposition om elektrisk energi

    Forumindlæg
    Nogle der har en disposition om elektrisk energi? skal op til eksame snart, og kan ikke nå at lave alle dispositionerne