Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17581 til 17600 af 152759
  • Hjælp!Forsøg om Elektromagnet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
  • Lektiehjælp søges, haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
  • alkaner og alkener - polære eller upolære?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget!
  • Beregning af masse hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! i min kemi journal skal jeg beregne massen, (ikke molar massen) af Na2O, NaOH og Na2CO3 hvordan gøres dette når jeg kun har beregnet molar massen???
  • Tungtopløselige ioner

    Forumindlæg
    Hej - endnu et kemi-spørgsmål! hvordan kan man se at AgCl i reaktion NaCl + AgNO3 --> AgCl + NaNO3 er det tungtopløselige stof? På forhånd tak
  • Elektronspring

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak!
  • Termins

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd
  • Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.

    Forumindlæg
    Kontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk.
  • SRP

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk?
  • Afstemning med oxidationstal

    Forumindlæg
    Normal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :)
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2
  • srp

    Forumindlæg
    Hej ville høre om emnet logaritmer og syre base kemien lyder godt som emne??? Er der nogen der har skrevet srp i det?? og hvordan er det ?
  • fedts opbygning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive?
  • Påvisning af ioner ved salt

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:)
  • Syre-base reaktioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)
  • kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)

    Forumindlæg
    kun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :)
  • Transformer

    Forumindlæg
    Hjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe?
  • be/af-kræftelse

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en kemi opgave, dog er jeg usikker på om min løsning og fremgangsmetode er rigtigt. (se vedhæftet dokument) På forhånd tusind tak
  • Hvad er natriumdihydrogenphosphat?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med et kemi forsøg omkring fremstilling af ethanol. På min materialeliste fra forsøget står NaH2PO4 (natriumdihydrogenphosphat). Hvad bruges det til i forsøget?
  • Plz hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie.