Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17641 til 17660 af 106471
  • gennemsnitlig procent

    Forumindlæg
    Har næsten glemt, hvordan man gør. F.eks. 8%, 9%, 10% 3√1,08*1,09*1=3,25%, det kan da ikke være rigtigt. Hvad er fejlen? Tak på forhånd og god aften.
  • Oversættelse til spansk

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået denne lille korte tekst, som jeg godt kunne tænke mig at få oversat helt rigtigt. Så hvis i kan se nogle fejl, må i meget gerne rette dem??
  • Er dette mon korrekt?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg kan umiddelbart ikke se en fejl i denne opgave, men når jeg dobbelttjekker i CAS, så ser det ikke helt rigtigt ud, da den vil have 2 rødder på parablen? Opgaven er vedhæftet. Mvh Kristina
  • Dansk ekspert : Rettelse af en opgave

    Forumindlæg
    Er der en dansk ekspert tilstede herinde , som kan rette en opgave på ca. 5 sider , med fokus på sproglige, grammatiske og diverse fejl `? Skriv gerne en besked i indbakke- det vil være en kæmpe hjælp for mig. TAK !
  • Spansk stil. Haster!

    Forumindlæg
    Jeg har en spansk stil på ca. 135 ord. Er der en venlig sjæl som vil bruge tid på at kigge den igennem og gøre mig opmærksom på mine grammatiske fejl?
  • tysk stil om ferie til Brasilien

    Forumindlæg
    Hej Ville spørge om i kunne se om der var fejl i min stil, og rette det til? da jeg ikke er så god til tysk og er blevet i tvivl med mange af mine sætninger. håber i kan hjælpe mig, og tak på forhånd :D stilen er vedhæftet
  • Rettelse af spansk opgave

    Forumindlæg
    Sidder her og knokler med en spansk aflevering, er der evt en venlig sjæl der vil kigge den igennem og evt, rette fejl for mig? Jeg sender opgaven til dig :) På forhånd tak //Drasoz
  • Oversættelse af sætninger i forskellige tider

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at rette mine oversættelser, og måske skrive hvad jeg har gjort forkert ved de fejl jeg har lavet? Tak her fra!
  • Hjælp.. Engelsk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, er der nogen der kan spotte fejlen her ? :) after the group training camp we're travelling individual to our final destinations skal der være -ly i individual?
  • Dansk - Essay

    Forumindlæg
    Er der nogen, som vil hjælpe mig med denne essay? Jeg har meget store problemer med genren - jeg vil gerne have, at I kigger på min og giver jeres mening. I kunne også finde fejl, så jeg kan rette op på dem. Den er vedhæftet!
  • Rettelse af engelsk opgave

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg ville høre om der var nogle mennesker, der havde lyst til at kigge min engelsk opgave igennem for fejl? I må gerne sende den til min indbakke. Tak.
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej alle ;) Jeg har lige modtaget min stil af min lærer, og det viser sig, at jeg har mange sproglige fejl. Jeg vil lige spørge jer om, hvordan jeg kan forbedre det osv. ;) Tak på forhånd. :)
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej lektiehjælpere Jeg sidder med en engelsk stil. Vil bare spørge om, der var en tilfældig og super sød person, der ville rette min stil igennem for fejl. Det er i orden, hvis man ikke kan :) Men det ville være skønt med en lille gennemgang.
  • Spansk stil

    Forumindlæg
    En venlig sjæl der gider at rette min spansk stil og gøre mig opmærksom på grammatiske fejl - fortælle hvad jeg gøre forkert? Vil virkelig afleverer en flot spanskstil! :-))
  • tysk

    Forumindlæg
    hej folkens er der nogle af jer der kan se om der er en fejl her Ulrike Meinhof var en tysk journalist og terrorist.= Ulrike Meinhof war ein deutscher Journalist und Terroristen.
  • Spansk A-niveau årsprøve - Rette mit oplæg?

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg skal op til årsprøven i spansk i morgen og jeg er ikke den bedste til det, så ville lige høre om nogen kunne rette mit oplæg igennem? (Selvom der måske nok er mange fejl) :P på forhånd tak :)
  • Dansk stil: NOGEN DER VIL RETTE MIN STIL? HJÆÆÆLP?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Er der nogen som vil være søde at rette min stil, jeg vil rigtig gerne have topkarakterer for den, så jeg vil høre om i måske ville kommentere den og rette den, hvis der er fejl? Jeg har vedhæftet den :)
  • Haster helt vildt meget!! skal afleveres imorgen

    Forumindlæg
    Skal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl??
  • Motiveret ansøgning (kvote 2)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lige blevet færdig med min motiveret ansøgning til kvote 2 i psykologi - og ville høre, om der er en, som har lyst til at læse den igennem og evt. rette de fejl der er? Det ville være en kæmpe hjælp.
  • Lineær og eksponentielle funktioner mat aflevering

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lige blevet færdig med min matematikaflevering, men jeg vil bare gerne tjekke, om der er nogle fejl eller evt. noget feedback vil være dejligt :) Vedhæfter opgavesættet og min besvarelse. Tusind tak på forhånd !