Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17661 til 17680 af 152921
-
Beregning af svovlsyre i Vasaskibet
ForumindlægJeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (: -
ion i en vandig opløsning
ForumindlægJeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? -
puffersystem
Forumindlæger der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den -
Omregningen fra mol/liter til g/100mL
ForumindlægJeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette? -
Diazotering og kobling
ForumindlægSidder og laver SSO i kemi... Er blevet i tvivl om hvad endelig en diazotering og en kobling er...Nogle der kan hjæpe...??På forhånd tak... -
glucose
Forumindlæghjælp...er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkel sjæl.skal lave en kemi-rapport der hedder glucoses mutarotation...- og er meget i tvivl om beregningerne...please help mee -
molekyler og kemiske forbindelser ? :S !!
ForumindlægHeeej...jeg sidder og repetere lidt kemi..og er blevet lidt i tvivl :S hvad er forskellen imellem et molekyle og en kemiske forbindelse ?? -
Ud over pensum
ForumindlægHvilke(t) område(r) inden for kemien er det lettest at finde noget materiale ud over pensum? -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Haster plz
ForumindlægHeej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :) -
Hvor mange point skal man have for at få 10?
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er? -
HJÆÆÆLP VIGTIGT- men nemt spørgsmål
Forumindlægnogen der ved hvor man kan finde eksempler på eksamenopgaver (evt. fra sidste år) i kemi?? hvis i kan sende link ville det være super -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :) -
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på masih2005@hotmail.com... Takker på forhånd. -
sanilitet
ForumindlægHvorfor ændrer sanilitet indholdet i limfjorden sig alt efter årstid? sidder fast i det spørgsmål i en kemi rapport. -
Ozon: Atomprikmodel
ForumindlægHej med jer.Sidder og læser kemi, og jeg er allerede gået kold - dårlig start.Kan simpelthen ikke lure, hvordan atomprikmodellen for Ozon skal se ud - vil I hjælpe? -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Intermolekylære kræfter
ForumindlægHej, jeg skal op til årsprøve i mundtlig kemi i morgen, og har lidt problemer med at forstå london-kræfter og hydrogenbindinger. Er der nogen der kan forklare mig dette? -
Test på nettet?
ForumindlægGodaftenEr der nogle, som kan give mig et link til nogle gode prøver på nettet til kemi (ca. B-niveau)?På forhånd TAK
