Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17681 til 17700 af 153957
  • Hvordan optages kulhydrater i blodet?

    Forumindlæg
    Har en biologi rapport til i morgen om kulhydrater, og jeg håbede en eller anden ville forklare hvordan kulhydrater bliver optaget i blodet og transporteres rundt i kroppen og ud til cellerne i musklerne.. :) - Tak på forhånd
  • GEOTERMISK ENERGI

    Forumindlæg
    Hej alle, ved I om udnyttelsen af geotermisk energi påvirker levende organismer? Og hvis ja, hvordan? Skal op til naturfagsprøven om fire dage, og har virkelig meget brug for at vide det, for skal virkelig have noget biologi ind i opgaven.
  • Dopings midlet epo

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et spørgsmål angående en fortolkning af et eksperiment omkring dopings midlet epo. Det kunne derfor være rart, hvis der var en venlig ekspert indenfor biologiens verden, som jeg kunne snakke over telefon med? Hilsen
  • "Haster"

    Forumindlæg
    Hej! Er der en der kan hjælpe mig med et biologi opagve der lyder således; Hvorfor er det vigtigt, at GABA genoptages hurtigt efter, at det er afgivet til synapsemellemrummet? tak på forhånd
  • Søger Bio.A studerende eller over.

    Forumindlæg
    hej jeg sidder med min SRP omkring OBESITY fag: BIO og Eng. vil rigtig gerne have en der god på biologi til at se den igennem, måske komme med et råd eller 2. mange mange tak.
  • Rettelse af bio rapport

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der er interesseret i at rette min biologi rapport. Den handler om organismernes variation hvor jeg har lavet et forsøg med klassifikationsniveauer. Den er ikke særlig lang. På forhånd tak.
  • DNA-nukleotider og dideoxynukleotider

    Forumindlæg
    Er ved at lave biologi aflevering. Nogle der kan forklare mig forskellen på Dna-nukleotider og dideoxynukleotider? og er der nogle der kan forklare, hvorfor nukleotidanalog stopper DNA-kopieringen?
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hey er der nogle her inde der kan hjælpe mig med biologi på c som omhandler om Ammonifikation, Nitrifikation bakterier og Denitrifikation:) Ik tager jer af stavefejlene er ordblind!^^
  • Evolution

    Forumindlæg
    Heej.. Biologi aflevering om livets opståen og udvikling.. Nogen der har nogle gode idéer til at skrive sådan noget.. 9. klasses niveu.. på forhånd tak..
  • åreforkalkning

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal skrive en biologi/kemi studieretningsopgave om åreforkalkning.. Har I nogle forelsag til hvad jeg kan komme ind på? Jeg skal både have noget kemisk og biologisk med. En ting kunne måske være kolesterol?
  • Muskler - masse og kraft

    Forumindlæg
    Heej! Nogen som har lavet rapport om "Muskler - masse og kraft" i biologi, med forsøgsvejledningen: http://peecee.dk/upload/view/102537 Jeg har virkelig brug for inspiration! :) Tak
  • Spørgsmål til biologirapport

    Forumindlæg
    Håber nogen kan besvare disse spørgsmål for mig vedrørende en øvelse i biologi på B-niveau om smagssans- tærskelværdi hvorfor er der en tærskelværdi? og hvorfor skal der startes med den laveste koncentration?
  • cellen

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at lave en biologi rapport om cellen og dens livstyringer, og har nogle spørgsmål. Hvad er respiration Hvilke forhold har indbirkning på respirations størrelse ? håber i vil hjælpe mig :)
  • Genotyper

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg har fået en biologi aflevering, hvor et spørgsmål lyder: "Opskriv genotyperne for de 8 forskellige blodtyper man kan have." Nogen der kan hjælpe?
  • Fællesfaglig forløb

    Forumindlæg
    Vi har fællesfaglig forløb, i fysik og biologi. vores overemne er (radioaktiv stråling) vores underemne er (planter og dyrenes påvirkning af stråling). Nogle gode arbejdsspørgspørgsmål og problemstilling?
  • Nytte etik og pligt etik

    Forumindlæg
    Jeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak
  • AT og hash

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er igang med min AT.eksamen. Jeg vil skriver om hash. Så jeg ville lige høre om der er noget, der før har skrevet om hash? Helst indenfor Bioteknologi/biologi og samfundsfag. På forhånd tak :-)
  • Rettelse og karakter givning af SSO

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har for et par uger siden skrevet en SSO. Jeg ville bare spørge om der er en højt uddannet (i biologi) der har lyst til at læse den igennem og give mig en karakter for den?
  • planter i økosystemet

    Forumindlæg
    jeg har fået et spørgsmål til biologi eksamen der lyder sådan: "belys hvilken rolle planter spiller i økosysystemet. nogen der kan hjælpe?
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak.

Søgninger relateret til biologi a skriftlig