Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 17721 til 17740 af 35510
-
Potensfunktionen
ForumindlægHej Alle Jeg skal til mundtlig mat B eksamen og har svært ved spørgsmålene: Potensfunktionen Der ønskes en gennemgang af potensfunktionen; koefficienternes betydning for grafens udseende. Vis hvordan man kan bestemme potensfunktionen ud fra to vilkårlige punkter (som grafen går igennem) Vis at hv... -
Musik
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i musik HN og ville høre om der er nogen som har nogle analyser af et rock-, jazz- eller baroknummer, så jeg kan se, hvordan man gør? -
Analyse af Dansk Tekst?
ForumindlægEr der en der kan skrive en Replay, hvor der står en dansk tekst analyse ( sådan en man bla. kunne komme op i til 9 klasse eksamen ) -
Darkseer plz help
ForumindlægHej Darkseer. En vigtig opgave, kan du huske Mord i mørket, plzz, vær sød og sæt den ind, jeg skal op i den til eksamen! Plzz hjælp på forhånd tak! Anja -
Tegneserie
ForumindlægHej...Jeg skal til dansk eksamen i folkeskole i næste uge og ville høre om der ikke er nogle som ligger inde med en guide til at analysere tegneserier.... -
Jomfru på Tinge
ForumindlægJeg har et spørgsmål om en vise som hedder Jomfru på Ting. Jeg er lidt i tvivl om hvad den handler, så please hjælp mig, da jeg skal op i eksamen på tirsdag. -
Boganmeldelser
ForumindlægHej.Ska op i dansk eksamen inden så længe.Nogle der kender nogle gode adresser til danske bog anmeldelser?tak! -
Notater
ForumindlægHejsa Er der nogle af jer derude, som har nogle gode eksamens noter til kemi på mellemniveau???... På forhånd tak Hilsen Christina -
noter
Forumindlægdette gælder i dansk, såvel som i alle andre fag.. når man skal til eksamen, er det ofte okay hvis man medbringer egne noter.. MÅ DISSE NOTER VÆRE SKREVET IND PÅ COMPUTER? -
1 årig HH
ForumindlægHej..Er der nogen som kan fortælle mig lidt om den 1 årige HH?.. Især ang. eksamen,hvor mange fag kan man kan komme op i? mundtlige? og skriftlige?På forhånd tak.. -
idéer til dramatik C forstilling
ForumindlægNogen der har nogle gode ideer til eksamens forstilling til dramatik C? Helst noget realistisk -
Tysk
ForumindlægHej, er der nogen, der ved, hvad den skriftlige eksamen 2003 i tysk højniveau havde som emne? Hvilken tekst det var? -
Opg. 6...?
ForumindlægHejsa Er der nogen, der har lavet opg. 6 i dette eksamenssæt i bio.:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-1.pdf -
Der Pelzmantel
ForumindlægHej... Er der nogle herinde, som har lavet eksamens opgaven Der Pelzmantel? Jeg behøver SERIØS hjælp!!! Påforhånd tak... Håber at du vil kontakte mig! -
Nogle som har htx opgavesæt?
ForumindlægHej, er der nogen som kan få adgang til følgende opgavesæt: https://materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/83108410 Vil gerne øve mig lidt før eksamen :) -
Tidligere opgavesæt i kemi søges.
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamens sæt i kemi. Jeg skal snart op til terminsprøve, så det ville være rart hvis man kunne øve lidt inden :-) -
Genretræk / Kendetegn ved genre
ForumindlægHej derude. Jeg skal til eksamen i dansk imorgen og ville gerne vide hvis der var nogen der har et link eller en side, hvor der står præcist hvad de foreskellige genre indholder eller skal indeholde. :( -
Integrale
ForumindlægNogen der kan svarer på opgave f) i dette opgavesæt? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/ud0285V.pdfpå forhånd tak :) -
opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Please hjælp mig med denn eopgave!http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-UDEN.pdfDet er opgave -
Søen i tivoli
ForumindlægHvem kan hjælpe mig med en opgave? Jeg skal finde arealet og hvor meget vand der i tivolisøen til min eksamen i maj!
