Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 17721 til 17740 af 34685
-
Skalarprodukt
Forumindlægtil min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det? -
Bestem f(1)
ForumindlægEndu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1) -
Betyder det, det samme? :s
ForumindlægHej folkens, Er intensivering og produkt udvikling det samme? Eller hvad er forskellen? Skal til eksamen i afsætning b i morgen. :) På forhånd tak! -
Hvad er transformation?
ForumindlægHej, skal til eksamen om et par dage, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad transformation er ? Nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak :) -
Resultatopgørelse
ForumindlægJeg skal til eksamen Torsdag 12/6-08 og skal fremlægge om resultatopgørelser- Nogle der har nogle gode begreber, og metoder, og bare noget brugbart materiale til hjælp? -
Gøre rede for gyldne trekanter
ForumindlægHej :-) Nogen der kan hjælpe mig emd det her spørgsmål til mundtlig mat eksamen? Du skal også gøre rede for gyldne trekanter -
Iliaden 21. sang
ForumindlægSkal til eksamen i morgen. Er der nogle, der kan forklare mig lidt nærmere, hvad der sker i "kampen mod floden" og "gudernes kamp" -
Overophedning - een fisk? :O
ForumindlægHehe, jeg skal til eksammen imorgen og er lidt i tvivl om begrebet overophedning? Er det når højkonjunkturen har nået sit klimaks? -
Apollon i Olympia?
ForumindlægDet er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!! -
Sechzehn Jahre af Erich Junge
ForumindlægHej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak -
Synopsis i 24 timers historie?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om, skal man skrive en synopsis i forbindelse med historie eksamen når der er 24 timers forbereddelse eller ej. På Forhånd tak. -
magnetisme opstår hvordan ?
Forumindlæghvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :) -
økologi - fotosyntese
ForumindlægHej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe -
Magnetisme
ForumindlægHej skal til eksamen i morgen. Kan godt lave forsøg med magneter og sådan, men hvis jeg får spørgsmålet: " Hvad er magnetisme " ?? Hvad kan an svare på det ? -
Etik og morale?!!
ForumindlægHej alle - jeg skal op til filosofi eksamen snart. Så jeg vil høre hvad forskellen er på etik og morale.. Kender i en difinition på dem begge vil det være dejligt.. på forhånd tak :) -
islandsk saga? hvad er det
Forumindlæghej har eksam på mandag, mega travlt hvad er islandske saga? kan ik finde i minnoter om det, menjeg ved vi har haft den emne tak på forhånd -
Højre-venstre skala
ForumindlægSom overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med. -
HJÆLP!!!
Forumindlægheeej.. er der nogen som kan forklare mig forskellen på kalkulationsrenten og den interne rente og evt. give et eksempel?? Det er investeringer jeg har om til mundtlig eksamen.. -
Retorik??
ForumindlægHej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget -
hjælp
ForumindlægJeg har virkelig brug for hælp til at lave eksamen dispositioner i matematil B niveau.Især i stastistik og intégralregning. Mvh...Mathilde
