Søgning på: Dansk. Resultater: 17761 til 17780 af 40954
-
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
informations søgning
Forumindlæghej.... kunne nogen hjælpe mig med at finde en side hvor man kan se statestikker over hvordan velstanden for Sorte i amerika er og for hvide ...... har prøvet google og nej har ikke kunne finde noget Mvh 215 ;) -
TYSK HURTIGT 1 Spg..
ForumindlægEr denne sætning korrekt: Sie ist zu Hause in ihren Zimmer, wenn das Telefon klingelt. oder ist es "ihrem" ? -
Spansk
ForumindlægNogen der har forstand ¨på det, om det er rigtigt ? 1. La madre de Pepa ha estado en Barcelona. 2. Ella tiene dos primas allí. 3. Se llaman Maria y Ana. 4. Maria tiene treinta años. 5. Ana tiene veinticinco años. 6. En Barcelona hay muchas tiendas interesantes. ... -
Rettelse af spansk
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit spansk?det er noget om fodboldspilleren Emilio Fenoll... Er godt nok ikk helt færdigt med at skrive den endnu..A.Emilio Fenoll es el futbolista muy popular. Su domicilio es de Torrente, Valencia. Allí vive con su mujer y un hijo de cinco años. Emilio Fenoll fue en ... -
Komma og tegn i sætningen:
ForumindlægKære… Den, vi elsker, går aldrig bort, du går bare i forvejen!. Vi siger alle på gensyn -
stattetiske begreber
Forumindlæghej hvordan kan jeg beskriv fordelingen ved hjælp af statistiske begreber på den her tabel ? vægt i kg | Antal tasker 5 | 10 6 | 15 7 25 8 25 9 15 10 ... -
Hvordan beskrives den truede jeg-fortæller?
ForumindlægHej alle :-) Er der nogen, som vil være venlige kort at fortælle, hvad den truede jeg-fortæller indebærer? Jeg har kunnet læse mig frem til, at Helle Helle i større grad B enytter sig af det, er I enige? :-) -
nyt emne???
Forumindlægjeg er simpelthen helt lost... vi skal finde et emne, som vi skal arbejde med indtil sommer. det skal bestå af et mundtligt foredrag (ca. 15min), skriftlig aflevering og et produkt. (ikke gruppearbejde). og jeg ved overhovedet ikke hvorfor et emne jeg skal ta det er jo helt frit. er der nogen der... -
Velfærd!
Forumindlægvelfærdsmodellen står overfor 2 store udfordringer, nemlig globaliseringen og det demografiske problem. Hvordan kan man gøre rede for det? og hvad er det demografiske problem ? -
Brug for hjælp til eksamen!
ForumindlægJeg er sygeplejestuderende, og skal snart til eksamen ved en patient. Hun har type 2 diabetes, og arterieskelrose og derfor ømme ben og tendens til ødemer. Mit spg. Er så, hvad er arterieskelrose og hvorfor opstår der ødemer af dette? Hun er forresten 90 år. Kan der være andre grunde til hun har ... -
Thukydid, perikles' forsvarstale
ForumindlægNogen der har noget info/notater omhandlende perikles' forsvarstale gengivet at thukydid?Er nemlig lidt på bar bund:( Hvad skal man i øvrigt komme ind på, hvis man trækker et tekststykke i den slags tekster?Please help.... -
Kan ikke forstå det her digt:som hedder ULM...det er langggt ude
ForumindlægBischof, ich kann fliegen, Sagte der Schneider zum Bischof. PaB auf, wie ich´s mach` Und er stieg mit so nen Dingen, Die aussahn wie Schwingen, Auf das groBe, groBe Kirchendach. Der Bischof ging weiter. Das sind Leuter so Lügen, Der Mensch ist kein Vogel, Es wird nie ein Mensch fliegen, Sagte der... -
Hvad betyder "Omsætning af fast ejendom" ????
ForumindlægHvad betyder "Hvilken regler regulerer omsætning af fast ejendom" ???? Hvad vil det sige at "omsætte" ?? -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
Genstande som bevæger sig gennem luft og væsker..
ForumindlægHej Jeg har søgt lidt på nettet, men kunne ikke finde noget, som gav mening. Så hvad er laminar strømning og turbulent strømning? På forhånd tak. -
Nødløsning!
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, op til latin eksamen i 1.G her på torsdag, og jeg er i den mindre heldige situation at jeg har mistet den smule notater jeg havde til teksterne. Jeg er i gang med at lave nye notater, men det tager jo et stykke tid, og jeg kan umuligt nå at lave notater til hele pens... -
HASTER HASTER HASTER
ForumindlægHej Jeg har en projektopgave (eksamen) i min klasse. Vores overordnet emne er demokrati og mit underemne er: ligestilling mellem køn. Jeg skal fremlægge på fredag og jeg er godt i gang, men jeg ved ikke hvilke kreative produkt jeg skal vælge at lave? Er der nogen kunstner som vil hjælpe vil det v... -
Halvårlig universitetsoptagelse
ForumindlægHej Alle, Jeg ved at der er en række universitetsuddanelser der har 'skolestart' så at sige hvert halve år, det betyder man kan starte både om sommeren og om vinteren (februar). Jeg har så for nylig hørt, at man på trods af der startes på to forskellige tidspunkter, skal ansøge på samme ... -
Opsupplering i England ?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at supplere Kemi i england og ville høre om det er muligt at Supplere sit Kemi-C -> Kemi-B niveau i England? Det er fordi over sommerferien vil jeg gerne besøge min familie i England og så kunne jeg læse op på Kemi mens jeg er der og så samtidigt have det pisse skægt m...
