Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17801 til 17820 af 141690
-
densitetsopgave
ForumindlægAfleveringsopgaver 10/9Opgave 1.a) Beskriv forsøgenes densitets bestemmelse af hhv. væske og træklods.væsken sprit:Vi tog en vægt, stillede et målebægre på det (et målebægre der måler inddelt i ml.), nulstillede vægten og aflæste massen af den sprit, der var i bægeret. Bagefter aflæste vi, hvor ... -
to ligninger med to ubekendte
Forumindlæghej jeg vil spørge hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at opstille to ligninger med to ubekendte. omkredsen er 6 m en kvadratisk flise vist på tegningen skal designes med 2 fraver, så omkredsen bliver 6m og arealet af det gråt farvede felt bliver 0,04 m2. bestem x og y jeg ... -
hjælp please!!!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Gider i rette min databehandling til? Er det total sort snak det jeg skriver om? :( -
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Nazismen/tysk selvforståelse
ForumindlægEr der nogler der lige kan hjælpe med et par fif om nazismens styrker og svagheder for det tyske folk, herunder dens betydning for tysk selvforståelse!?Tak... -
Problemformulering om rumkapløbet i historie og fysik
ForumindlægHej. Jeg skal lave en problemformulering omkring rumkapløbet under den kolde krig, hvor overemnet er Rejser. I formuleringen skal der både indgå historie og fysik. Jeg har valgt at fokusere på perioden fra stjernekrigsprojektet til samarbejdet mellem USA og Rusland om den internationale rumstatio... -
velfærdsstat
ForumindlægHejsa..Ville hører om der er nogen, som kan hjælpe mig med at analyser og vurdere de seneste fremsatte reformtiltag de seneste 10 år..?? Eller nogen der ved hvor jeg kan finde nogen information??Håber I vil hjælpe.. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
HJÆLP!!!!!!!!!!! PLS!!! DHO
ForumindlægDer ønskes en diskussion og vudering af forholdet mellem mand og kvinde i middelalderen. Perspektiver dine vurderinger med en anden selvvalgt historisk periode. Ligeledes ønskes en diskussion og vurdering af dine metodiske valg og fravalg. -
Finde de arbitrære konstanter
ForumindlægJeg har en diffligning af 2. orden med begyndelsesbetingelserneyn(0)=0,y'n(0)=1.Selve løsningen af diffligningen har jeg lavet, og jeg har fundet ud af at karakterligningen udgjorde 2 kompleks konjugerede rødder.Så jeg har opstillet de to ligninger:0=c*cos(theta)1=1,6283*10^-1*c*cos(theta)-3... -
Hjælp Analyse af John Mogens: Livet er kort
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 8 klasse, og jeg skal prøve noget afgangsprøve, hvor vi skal analysere et emne vi trækker. Og til sidst lave en Synoptis, der skal fremlægges for læren. Jeg træk Lyrik om udvikling (altså om livet) og jeg fik stress. Det var det værste emne at, dem alle. Jeg er invandre ... -
blækregning.
Forumindlæghvordan beregner man indtægt? -
Hjælp til dansk aflevering
Forumindlæghey allejeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min dansk opgave.opgaven lyder på: kan mord forsvares??mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
psykologi notater
Forumindlæger der nogen der har nogle notater til psykologi..??skal op i det til mundtlig eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.. -
En sidste hjælp inden skriftlig i morgen...
Forumindlæg"Redegør for en væsentlig omkostning, der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten" Jae... I'm lost... Men i er velkomne til at skrive her hvis i har et bud. -
Dinas bog
ForumindlægHej her er min SSO fra 3. g, hvor jeg skrev om Dinas psykiske udvikling, eller nærmere betegnet manglen på udvikling. -
STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude... Er der nogen af jer, der har besvarelserne til "STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler"? Vil i så gerne sende det? f´på forhånd tak :) -
analyse
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man stiller en analyse op efter et emne. f.eks -
Reportage HJÆLP!
ForumindlægJeg har en reportage i dansk for til imorgen. Lidt sent ude ved det godt, men jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp da mine forældre ikke er så gode til det der med det faglige. Så jeg beder bare om gode råd til at lave en okay god reportage, da min dansk lære har MEGET høje forventninger til... -
Dannelse og Uddanelse
ForumindlægHjælp til at besvare disse spørgsmål: Hvordan vil du definere forskellen på dannelse og uddannelse? Kan du lave en liste over elementer af dannelse et barn lærer i sine første 8-10 år? Hvilke dannelseselementer er mest relevante for gymnasieelever i 2010'erne? Er der forskelle på hvad dine f...
