Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17801 til 17820 af 45491
  • Har svært ved at oversætte en sætning på dansk til tysk

    Forumindlæg
    Hej Hvordan kan jeg oversætte dette til tysk?? "Jeg havde gået til svømning i næsten tre år, da jeg synes det blev kedeligt." .. "Ich hatte zu Fussball für fast drei Jahre, wann ich fand es langweilig" ?
  • Omeksamen...?

    Forumindlæg
    Hej "eksperter",har lige været oppe i geografi; trak demografi og min lærer sagde at min indsats var udemærket, dog med få mangler! Og da han sagde at man ikke kan "score" mere end et 8tal i demografi fik jeg 7! => Det foregår jo stort set kun på det redegørende niveau!Stor...
  • Hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Hejskal op i fransk her på mandag som sidste fag og var egentlig bare i tvivl om man begynder med ekstemporal teksten eller med det opgivede?
  • Mængdeberegning??

    Forumindlæg
    Har fået denne opg men er gået i stå ang hvilket formel der skal bruges en der kan hjælpe mig???- Hvis du havde taget 100 ml 0,200 M AgNO3. Hvor mange mol AgNO3 havde du så - hvor mange mol sølv kunne du få dannet ?- og hvor mange g sølv. (forudsat at der er nok kobber)
  • Filmen Babel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg sidder her og skal lave en analye af filmen Babel. Totalt god film, men jeg har lidt svært ved at komme i gang. Jeg skulle vel ikke være så heldig at en af jer derude ligger inde med en sådan opgave, som jeg kunne bruge som inspiration? :) // Mig
  • ENGELSKE TEKSTER!!!! SVAR

    Forumindlæg
    Er der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2008 engelsk A-niveau, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra?
  • Digt af Tom Kristensen "til min ven"

    Forumindlæg
    Er ikke ret god til digte. Forstår digtet generelt, men de små vigtige guldkorn kan jeg ikke tyde.Jeg tænke på om der var, nogen der kunne hjælpe mig.
  • Engelsk mundtlig årsprøve/eksamen

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvorledes Mundtlig årsprøve i Engelsk A (stx) forgår? Hvad man skal have styr på osv.
  • Digtets komposition?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave omkring digtets komposition. Jeg ved godt hvad en komposition er: En opyggelse af digtet. Her har jeg taget fokus på digtets ydre og indre, men dog har jeg lidt problemer med det indre. Og søger derfor hjælp eller inspirration til at skrive digtets indre opbyggelse. Hvordan...
  • Samfundsfags rapport - Redegør?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at skrive samfundsfag rapport om Socialdemokraterne, hvortil vi har fået udleveret 2 bilag med fordeling af stemmer i procent ved folketingsvalg 1990-2005 og en over Stilling og partivalg 1990-2001 i procent. Spørgsmålet lyder så. 1. Redegør ud fra bilagene for a) Socialdemokrate...
  • Projekt

    Forumindlæg
    Hej Vi har fået et projekt, hvor man skal vælge et emne under "det dyrebare liv". Min gruppe har valgt at fortælle om opdragelse. Vi har problemer med at komme i gang med det. Er det et godt emne?
  • Fysikemner til SSO

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der kender nogle spændende emner som man kan skrive SSO om i fysik?Og hvortil der også er nogle interessante forsøg.Det må gerne være nogle emner som der ikke er vildt mange der har skrevet om før.Mvh. Maria
  • Kirov

    Forumindlæg
    Kan man skrive SSO om mordet på Kirov med fokus på om Stalin havde nogen indflydelse på dette eller er det for specifikt?
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis, og har rimlig godt styr på, hvad den skal indeholde. Hvis der er nogle af jer, som har lavet en synopsis, vil I så sende den til mig? Har virkelig brug for at se, hvordan den er stillet op, og evt. bruge den som inspiration, da min synopsis tæller for meget af min karak...
  • AT -3 - produktet

    Forumindlæg
    Jeg er interesseret i alt, der er lavet i forbindelse med AT-3 som afsluttende produkt. Niveauet skulle gerne være trin 5-6 på Blooms taksonomi, dvs. syntese/vurdering.Jeg er ikke så meget for at skrive min mail-adresse herinde, så jeg kontakter dig, hvis du siger ja, gennem kontakt.-funktionen.
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Hvad er det præcis man skriver i en konklusion.???
  • Sort tåge

    Forumindlæg
    HejsaHvad er tåge symbol for?
  • Er den årlige indkomst hos gennemsnittet steget mest under blå eller røde regeringer?

    Forumindlæg
    Er den årlige indkomst hos gennemsnittet steget mest under blå eller røde regeringer?
  • Metodiske overvejelse

    Forumindlæg
    Hvad skal der indgå i metodiske overvejlser? og skal den skrives i indledning?
  • SSO - Indledning???

    Forumindlæg
    Hej.. \n\nJeg har valgt at skrive SSO i samfundsfag(International Politik). Jeg har været inde på divers hjemmesider, for at få inspiration til hvordan en god opgave opbygning kunne se ud. Men jeg er lidt i tvivl om, hvad der mener med at man skal formulere 3g's problemformuleringen i indledn...