Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 17801 til 17820 af 33057
-
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg har en opgve i matematik som jeg har løst, men svaret giver ikke mening. Jeg synes det er urealistist at siden CE er så stor. Hvad har jeg gjørt forkert? Mange tak på forhånd! -
Hjælp til polynomier
ForumindlægHej folkens Jeg kæmper en smule med min matematik opgave, og er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Ligningen ser således ud: 3x2-2x-12= x-6 Hvordan løser jeg den? -
Hjælp til begreber om klassisk geometri
ForumindlægHej har denne opgave hvis nogen kan hjælpe mig med nogen svar, ville jeg sætte en stor pris på! :) Det er matematik på B - Nævn nogle begreber fra den klassiske geometri, som er anvendelige i trekantsbetragtninger. -
gartneri
Forumindlæghej jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe -
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected] -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode ideer til et eksamenprojekt i matematik på c niveau??? Jeg er helt tom for ideer og ville gerne have lidt tid til at tænke over det inden jeg skal i gang med det. -
Fysik/ mat eller his
ForumindlægHej........... Emnet til srp skal vælges til okt. jeg har matematik, fysik og historie på A-niveau. hvad synes i om emnet atombomben i fysik og historie og havd med jeres ide til emner......... -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
FSA Færdighedsregning 2006
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og laver en matematik færdighedsregning og er faldet over et spørgsmål.. Jeg har nogle problemer med at regne opg 8. (a - 2) * (3 + a) På forhånd, tak for hjælpen :-) -
Vektorregning + omskrivning til cirkels ligning
ForumindlægHej. Jeg har problemer med opgaver i min matematik-aflevering, og vil være glad, hvis nogen kunne hjælpe. Det drejer sig om opgaverne 2 og 4, på nedenstående link: http://peecee.dk/upload/view/134282 På forhånd tak :) -
hjælp til aflevering
ForumindlægHey jeg sidder med denne aflevering i mat, jeg har over 7 afleveringer i denne uge og forstår ikke altid matematik. Hvis i måske kunne hjælpe mig med nogle af de opgaver i vedlagte dokumnet ville det være mere end fantastisk :-) -
Reducer
ForumindlægHej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(; -
Alexanders mørke bånd
ForumindlægEr der nogle som har skrevet teori om Alexanders mørke bånd? Som er området mellem den primære regnbue og den sekundære regnbue. Kan man koble noget matematik til teorien? -
Praktisk anvendelse af differentialligning (logistisk)
ForumindlægForbereder mig til mundtlig matematik og har spørgsmålet: Vis ved eksempel hvorledes denne type differentialligning kan anvendes til løsning af praktiske problemer. Nogen der har en ide eller vil dele en opgave?? -
Finansregning
ForumindlægHej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen. -
Kvadratsætninger eksempler?
ForumindlægHej igen Jeg forbereder mig til min skriftlige årsprøve i matematik, og vil meget gerne løse nogle eksempler, hvis nogle gidder at skive én eller flere? -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Hjææææælp haster!!
ForumindlægHej :) er det nogen her inde, der har lavet (matematik) eksamensopgaverne 2002, 14. maj, 2002-8-1 ??? :D opgave: 1-c,e 3 5 6 7a -
Emneopgave
Forumindlæghej :) Jeg har emneopgave i matematik, det er en finansstil. Mit spørgsmål er: Hvordan beskriver man hvordan & hvorfor man benytter amorisationstabellen :D? Håber der er nogen der kan hjælpe :) mvh -
FSA 2013 - hvordan gik det?
ForumindlægHej! ;) Så har man lige været oppe i Dansk Skriftlig Fremstilling. Jeg valgte nr 4, Hvad med jer? Skal I op i Matematik eller Geografi? Hvordan gik det? :)
