Matematik
gartneri
hej
jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp
jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe
Svar #1
18. april 2018 af PeterValberg
jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe
Du er nødt til at stille de spørgsmål, før vi kan hjælpe dig med dem...
Nedenstående er uddrag fra betingelserne for at benytte dette forum:
Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med.
Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du,
at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med.
Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.
Svar #2
18. april 2018 af Woaw123
Jeg kan hjælpe dig med nr 1. De andre kan jeg ikke sige noget om, da jeg ikke har svarskemaet vist.
Du har fået kassens højde, bredde og længde at vide. Hvis du skal finde hele kassens rumfang, skal du gange alle tre sider. Men nu skal du kun finde bunden. Så skal du gange to af de tre tal med hinanden. Men bunden er jo flad, ikke? Da den jo så er flad, har du ikke brug for en højde. Dvs at det er de to andre tal du skal gange, for at få bundens areal (x cm2)
Sådan finder du svaret.
Du må meget gerne trykke på brugbart svar
Svar #3
18. april 2018 af Shahdalban15 (Slettet)
#1jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe
Du er nødt til at stille de spørgsmål, før vi kan hjælpe dig med dem...
Nedenstående er uddrag fra betingelserne for at benytte dette forum:Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med.
Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du,
at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med.
Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.
ja det må du undskyld
jeg har bruge for hjelp på den 2 spørgsmål og det andra jeg kander den første men ikke det andra så vis du kan hjelpe så mange tak :)
Skriv et svar til: gartneri
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.