Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17821 til 17840 af 325233
-
Zappa?
ForumindlægHej... er der nogle, som har et referat af bogen "Zappa"? Jeg har ikke haft mulighed for at læse den, og skal lave opgaver til den imorgen. Jeg håber der er nogle, som gerne vil hjælpe mig. Tak. -
Citat
ForumindlægHvis man skriver i fagene Samf A og His A, er det så vigtigt at have citater med i sin opgave?? Skriver om det amerikanske velfærdssystem og har ingen citater.. :S -
Optakten til 2 Verdenskrig
ForumindlægHEJ Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål, da jeg skal bruge det i morgen til en fremlæggelse :) Hvilke årsager var der til at 2 verdenskrig startede? Dette har jeg fundet ud af, men er der kun 1 årsag??? Efter 1. Verdenskrig blev der lavet Versaillestraktaten, h... -
2 chapters på samme side
ForumindlægHej.\n\nJeg sidder og prøver at skrive en opgave.\n\nMin documentclass er report.\n\nJeg er løbet ind i et lille problem, når jeg bruger \\chapter laver den automatisk det nye kapitel på en ny side. Mit spørgsmål er så om det er muligt at få den til ikke at lave en ny side, men bare fortsætte eft... -
optagelsesprøve
ForumindlægHey jeg skal til optagelsesprøve hos Maersk til Marts.. Jeg vil selvfølgelig gerne være velforberedt.. er der nogen herinde, som har prøvet det og har lyst, til at dele deres erfaringer.. på forhånd tak. -
Analyse af et organisk stof
ForumindlægHejOpgaven er sæt 7.1 i den røde kemibog, hvis det siger nogen noget :-)Jeg har udregnet:n(C)=0,0417moln(H)=0,0556moln(O)=0,0277molDen empiriske formel må da være C3H4O2, ikk?Jeg skal nu udregne stoffets molarmasse.Jeg ved at 0,128 g af stoffet opløst i 50 ml vand, og det tireres med 0,1014 M NaO... -
SSO... Problemer!!!
Forumindlæghey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!! -
Årsprøve i samme fag
ForumindlægKan jeg godt risikere at komme op i mundtlig årsprøve i det samme fag to år i træk? Sidste år var jeg oppe i mdt. historie. -
ANTIBIOTIKA
ForumindlægHejsa folkens! Håber DU kan hjælpe en dame i nød =P Ved du, hvorfor der er vigtigt at gøre en antibiotikakur helt færdig? Knus Sally... -
Downloadning af opgaver
ForumindlægJa, er det egentlig smart, at man kan downloade opgaver fra internettet? Er det ikke en alt for let løsning i nogle situationer? Kan lærere altid gennemskue det? Det er da lidt snyd! :P -
HASTER
Forumindlæghjælp mig. TALFORHOLD Jeg ved godt at oktaven har talforholdet; "2:1" og kvinten; "3:2"- men hvordan finder man frem til det? -
Synopsis til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan man skal bygge den synopsis man skal have med ind til ekaminationen, skal bygges op? Efter den nye reform får man jo 24 timer, til at skrive en synopsis, men skal der prblemformulering med, eller skal man skrive delkonklusioner??? Hjælp...:( -
Tysk emne
ForumindlægHej! Jeg skrev her tidligere og søgte forslag til emner til en opgave i tysk kultur vi skal til at skrive i min gruppe. Må endnu engang lige høre jer ad, da I er fulde af gode ideer. Vi har nu fundet ud af vores problemformulering. Vi vil finde ud af følgende: 1. Hvad er den nuværende tyske ... -
Værdier
ForumindlægHvad mener i at nynazisters værdier, holdninger og normer er?! Hvorfor blive rnogen nynazister?! Hvilken grupper i samfundet støder nynazister ellers ind i, og hvorfor, hehe ?! Hilsen Sif. -
Metode
ForumindlægHey. Det at man finder statitikker og analyserer dem, kan det betegnes som en kvantitativ eller kvalitativ samfundsfaglig metode? Sammenligning af to grafer kan vel indgå som en komparativ metode? -
dumper i årsprøve
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper i årsprøve altså i ens snit under 2.0 ? MEN man har snit på 7,7 i standpunktskarakter ? og går i 1.g? Får man love til at går videre i 2.g ? -
Hvad nu hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal op til eksamen i morgen i billedkunst, og når læreren eller censoren kommer til at stille mig nogle spørgsmål, og jeg ikke kan svare på det hvad skal jeg så gøre? -
Et andet ord for "institutionalisere"
Forumindlæg^titlen siger sig selv. (-: Jeg har brug for et ord jeg bruge istedet for "institutionalisere", det går mig virkelig på at jeg ikke kan komme frem til det rigtie ord. Satans. På forhånd tak :-) -
STX MATEMATIK B EKSAMENSSÆT 2009 hJÆLP
ForumindlægHej, jeg sidder og laver et eksamenssæt fra august 2009 matematik b. Jeg ved ikke hvordan jeg kan lave denne opgave, hvis nogen herinde kan hjælpe? Tidsskriftet The American Journal of Medicines beretter et amerikansk forskerhold følgende om en undersøgelse af risikoen for Alzheimers sygdom... -
job
ForumindlægHej, Studiepotalen, Jeg har søgt meget efter for at finde mig en job, men jeg ved ikke rigtigt hvad man skal skrive i en ansøgning. Nogle der er søde og kan sende mig en kladde til hvordan man fx kan skrive? :)
