Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 17821 til 17840 af 92030
  • hjælp til en kemiopg

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der kan give lidt hjælp til disse opgaver. Jeg skal i alle 3 tilfælde angive metoder til at omdanne følgende a) o-bromotoluen til o-methylbenzosyre b) toluen til benzosyre c) 1-brombutan til pentansyre
  • Koordinaterne med vektorer

    Forumindlæg
    jeg har lige en opgave der driller mig, Tegningen viser en trekant ABC i et koordinatsystem (se bilag) A) Bestem koordinaterne til punkterne B og C b) bestem (vektoren) af BC og længden af vektorerne BC Nogle der har et tip til hvordan jeg starter ..?
  • Hvad er prisen?

    Forumindlæg
    I nedenstående ligninger angiver bb kiloprisen på klejner og cc kiloprisen på pebernødder nn uger før jul. På et tidspunkt vil de to priser være de samme. Hvad er prisen på dette tidspunkt? b=4,25+0,30n c=3,35+0,55n
  • Årskarakter I matematik

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har fået årskaraktererne 4 og 7 I matematik c, som er et afsluttende fag. Jeg kan vælge, at få matematik i 3.g som valgfag, vil min nuværende karakter så blive erstattet?
  • den generelle forskrift for et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Har fået et spørgsmål der går ud på at man skal" regøre den generelle forskrift for et andengradspolynominium", jeg ved at forskriften er f(x)=ax2+bx+c, men jeg forstår ikke hvordan man skal "redegøre" det://
  • Min NF Evalueringsopgave

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har nu struktureret og omstruktureret for at prøve at finde en god balance i min disposition til min A-opgave, som jeg skal aflevere på mandag. Jeg har 10 min. til at fremlægge denne til eksamen ca. så synes det har været svært at finde frem til hvor dybt man kan gå og på hvilken m...
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    hej :) Jeg har et spørgsmål ang. hvor mange eksamener man skal op til i 2.g på STX. Jeg har været til eksamen i 2 fag, ( et sidste år og et efter jul) begge C-niveau. Til sommer afslutter jeg 2 C-niveau og 1 B-niveau (matematik). udover det opgraderer jeg naturgeo. fra C-B. Mit spørsmål er s...
  • Til hhx studenter

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er en 2 års hh'er og var sidste år op i matematik c eksamen og fik et 7 tal. Jeg fik dog 4 i mundtlig mat c og 2 i skriftelig på årskarakter altså i maj måned. Men går lidt og tænker , hvad der egentlig står på min eksamensbevis lige nu. Kan nogle svarer mig på det, evt. hhx st...
  • TIL HHX STUDENTER

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er en 2 års hh'er og var sidste år op i matematik c eksamen og fik et 7 tal. Jeg fik dog 4 i mundtlig mat c og 2 i skriftelig på årskarakter altså i maj måned. Men går lidt og tænker , hvad der egentlig står på min eksamensbevis lige nu. Kan nogle svarer mig på det, evt. hhx stud...
  • Min NF Evalueringsopgave

    Forumindlæg
    hej jeg håber at nogle kan hjælpe mig med min disposition/problemformulering til min A-opgave, som jeg skal aflevere på fredag. Jeg har 10 min. til at fremlægge denne til eksamen ca. så synes det har været svært at finde frem til hvad jeg skal snakke om man skal inkluderer alle tre fage: Bi...
  • ekstemporal tekster

    Forumindlæg
    hej..Jeg skal snart op i fransk.. problemet er bare, at jeg synes ekstemporal reksterne er ret svære.. hvordan kan jeg øve mig til dem? selve eksamen er jeg ikk bange for.. men... håber der er nogen, der kan hjælpe..
  • nogen der kan hjælpe med design?

    Forumindlæg
    hej. jeg skal til eksamen i design, på onsdag.. jeg skal analysere reolen der hedder Carlton, den er fra 1981. jeg skal også fortælle hvordan farver kan spille forskellige roller i design.. jeg ønsker gerne hjælp hurtigst muligt :) Hilsen Mette.
  • Har du et gammelt eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Jeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :)
  • underviser i mat søges

    Forumindlæg
    Hey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;)
  • Eksaminationen ved AT

    Forumindlæg
    På Ug.dk står der, at eksaminationstiden ved AT-eksamen er sat til 30 minutter. Er der af disse 30 minutter sat tid af til spørgsmål og dialog mellem eksaminator og elev? Er det evt. klogt selv at gøre det?
  • Den svage barn

    Forumindlæg
    Hej jeg skal eksamen på mandag i dansk . har trukket Det svage Barn af Frank Jæger som jeg skal alnalyse og pepektvier til " det smukke ved Danmark ? har i nogen notater til Det svage Barn af Frank jæger ?? Taak på forhånden
  • Hue eller ej

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har min sidste eksamen i denne uge and forventer min hue. Min mor ønsker at være der, når jeg kommer ud af eksamener og prøver min hue på. Det er meget vigtig for hende. Ville ikke skolen lade mig vide, om jeg ikke vil få det før hånd?
  • Oplæsningsstykke kortfilmen "Eksamen"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket emnet kortfilm til dansk mundtlig eksamen, og har valgt kortfilmen "Eksamen" af Eddie Thomas Petersen. Jeg skal have et oplæsningsstykke, men er totalt på bar bund ifht. hvad jeg skal vælge.
  • Fysik b-niveau

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år?
  • Det periodiske system

    Forumindlæg
    Jeg er blevet i tvivl imens jeg sidder og læser til eksamen.. Hvad når man skal sige hvor Fe ligger i det periodiske system. Siger man så hovedgruppe 2 i undergruppen 8. Eller er det kun undergruppe 8??? + Perioden 4 fx som Jern jo også ligger i.. Hvad meners der med det?? Og er det vigtigt??