Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 17841 til 17860 af 132250
-
JURA EKSAMENS BESVARELSER
ForumindlægHey er der nogen derude, der ligger inde med Juridiske Metode eksamens besvarelser/opgaver? Skriv gerne hurtigt - for skal til eksamen på mandag de. 25.02.2013 Mvh Cecilia En lidt nervøs studerende :) -
spørgsmål til AT-eksamen
ForumindlægHej Hvad er det vigtigste at have med, i en AT-eksamen? og hvordan forgår det inde til selve eksmanen? Hvad er det lærerene bedømmer på? er nemlig meget i tvivl, hvordan jeg skal forberede mig til AT-eksamen. Håber der er nogen der vil hjælpe :) -
Hvordan foregår erhvervsøkonomi eksamen på stx?
ForumindlægHej, Skal til eksamen i erhvervsøkonomi i morgen. Har læst pensum og de opgivede materialer. Jeg er dog i tvivl om hvordan selve eksamen forløber præcist. er der nogen der ved det? Vi har prøveform A Tak på forhånd -
Psykologi C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til psykologi C eksamen.. Har I nogle gode hjemmesider, opgaver her på studieportalen, test osv som jeg kan se på inden eksamen. Det kunne være en stor hjælp. -
Religion mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i Relgion C og sidder lidt fortvivlet. Nogle som har eksempler på tekster man kan komme op i? eller hvordan man beskæftiger sig med teksterne man kan trække til eksamen? -
Eksamen på Gymnasium - Celler, Kulhydrater og energi!!
ForumindlægHej Alle. Sidder her med min eksamen, der er omgkring, Celler, kulhydrater og energi. Jeg har 24 timer til den, men da jeg har en lille dreng, så er jeg rimlig presset. Så vil elske hvis i lige havde nogle dejlige noter eller info som jeg ville kunne bruge. - Fortæl om kulhydrater og energi i or... -
Engelsk A & Mediefag C: D-Dag hovedspørsmål
ForumindlægHej alle! Ja som overskriften tyder, så skal jeg skrive en SRP i fagene Engelsk A og Mediefag C om emnet D-Dag. Jeg skal forsøge at udarbejde et hovedspørgsmål, men jeg er lidt i vilrede. Blandt materiale har jeg tænkt på disse: Serie: Band of Brothers Film: Saving Private Ryan Film: The Lo... -
er der nogen der gerne ville rette min engelsk aflevering
Forumindlægrettelse -
Skrive et engelsk blog på 300 ord om amerikansk uddannelse
ForumindlægHej Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en blog. Opgaven lyder sådan her. You have just watched the video "The Problems with the American Education System" and wish to blog about it. In your blog you comment on some of the problems and suggest one or two ways to help ... -
hej en sød sjæl der vil rette 300 ord for mig i engelsk
Forumindlæg300 ord et refaret jeg skal have rettet, nogen der kan hjælpe ? -
Bestem højde h og bredde b af et vindue
ForumindlægHej alle, Jeg sidder lidt fast i den her, og føler at jeg efterhånden har prøvet lidt af det hele uden at finde frem til noget. Er der en venlig sjæl, som eventuel kan fortælle mig hvordan jeg skal regne denne ud? b) Bestem højde h og bredde b af et vindue. Forklar metoden. (Jeg skal bruge gra... -
Jeg har Bio B skal jeg tage hele faggruppe?
ForumindlægHejsa! Hvis jeg har biologi B , hvad sker der så når jeg til næste år skal have den naturvidenskablig faggruppe? vil jeg så komme til at få den en ekstra gang på c niveau? Sådan en fagpakke, tages den normalt over et år? -
overskridning af 10 min. fremlægning (eksamen)
ForumindlægHej :) Jeg skal til DIO eksamen i morgen. Til at starte med har jeg 10 minutter til at fremlægge, hvor resten af tiden er en samtale mellem dig, lærer og censor. Jeg ville hører om der vil ske noget, hvis man kommer til at overskride tiden (de 10 minutter) under fremlæggelsen (bliver man for e... -
Hjælp til eksamens spørgsmål om sinus, cosinus og tangens
ForumindlægJeg skal snart til matematik eksame og har fået udleveret et spørgsmål der hedder: Gør rede for sinus, cosinus og tangens i retvinklede trekanter. Menes der med det, at jeg skal definere sinus, cosinus og tangens ud fra enhedscirklen? Jeg skal ikke til at bevise sinus-og cosinusrelationerne vel? -
Bestem tallene a, b og c for et andengradspolynomium
ForumindlægHey! Sad lige og kiggede nogle gamle eksamenssæt igennem (Er ved at læse op til en prøve på Torsdag), da jeg så stødte ind i en opgave jeg ikke rigtig kan løse. Af ren nysgerrighed vil jeg gerne vide hvordan man løser denne type opgave, hvis jeg nu skulle støde på den i fremtiden :) Her er opga... -
Hvor hurtigt kan jeg tage mat c-b?
ForumindlægHej alle... Jeg står i den kedelige situation at den vidergående uddannelse jeg skal søge ind på kræver at man har matematik på b. Jeg har det på c niveau og skal derfor have det opgraderet.. Det er i sig selv ikke så slemt! MEN så vidt jeg kan se så er der kun 10 timer pr uge kurser eller mindre... -
harmonisk svingning a, b, c og d
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde a, b, c og d for denne harmoniske svigning, og gerne præcist formlen for ´, hvordan man finder frem til dem. mange tak på forhånd!! -
HJÆLP! Fysik/kemi-eksamen på tirsdag!
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi på FSA på tirsdag. Har lige en række spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med: 1. Hvordan leder ioner strøm? 2. Beskrivelse af, hvordan man opstiller et forsøg med elektrolyse af saltsyre (HCl) 3. Hvorfor henfalder en atomkerne, hvis der er for mange/få neutrone... -
Varmelære - 24 timers eksamen
ForumindlægHej, Jeg har været så heldig at trække et emne hvor jeg mere eller mindre har været mentalt fraværende..^^ Spørgsmålet lyder: Varmelære - Du skal give en mundtlig præsentation af varmelæren, herunder skal du komme ind på eksperimentet "Specifik varmekapacitet for messing" Stikord til ... -
Akut hjælp! - Eksamen Bio C
ForumindlægJeg har 4 3ll34 5 figuer som jeg fatter hat af en der kan hjælpe mig med at forklare hvad der sker på figuerne?
