Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17861 til 17880 af 35145
-
Hjælp mig :) disposition .
ForumindlægHejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor . -
Budskab?
ForumindlægJeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp -
Grundtilstand for atomkernen
ForumindlægDet er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås? -
Varmluftballon
ForumindlægEr der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen -
Potentiel og kinetisk energi
ForumindlægKan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:) -
Uddannelse på tysk?
ForumindlægJa overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen. -
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
celler
Forumindlæghej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
Dumpet - GS supplering
Forumindlæghvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt? -
råd
Forumindlæghej.er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mat mndt eksame.. -
eksamensopgave..
ForumindlægHej.. Jeg har regnet rumfanget i opgave 4 og får 117... Kan det passe? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581.pdf Tak -
eksamensopgave..
ForumindlægHEj.. hvordan løser man opgave 6b. Opgaven ses her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181v.pdf Tak -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
intensi.
Forumindlæghej. jeg har et spg. til eksamen..er det ikke kun det intensivet læst tekster+kilder man kommer op i ...altså at der ikke er noget ukendt.... -
TI89 SÆLGES
ForumindlægTI89 sælges, kom med et godt bud.. Sælges efter d. 29, hvor jeg har været til matematik eksamen -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
HJÆLPPPPPPP
ForumindlægJEg forbreder mig lidt eksamen, men jeg fatter simpelthen ikke hvad elektronkonfiguration betyder, er der ikke nogen der kan hjælpe, vil være meget taknemlig... -
leksikon?
ForumindlægJeg skal snart til skriftlig eksamen i biologi, og vil høre om det er muligt at downloade et lektikon fra nettet? på forhånd tak for hjælpen. -
Samf. Mundtl Eks.
ForumindlægGode råd til hvordan man takler eksamen i samfundsfag på A-niveau?Hvilke ting lægger de meget vægt på??
