Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17861 til 17880 af 25907
-
Finanskrise?
ForumindlægHej :-) Har bug for en smule hjælp fra jer derude som kender ngt til finanskrisen, for jeg aner intet og skal til eksamen og måske blir jeg så uheldig at jeg trækker finanskrise op? Og det er bare så kikset af mig, at jeg stadig ikk har fattet finanskrise fra bund til tops :-) Så vil I ikke hjæl... -
KIG!!
ForumindlægHej vi er tre piger fra 8. klasse og i øjeblikket har vi projektuge. Vi har valgt at have om hinduismen og hinduismens kaster.Vi har brug for nogle svar til en undersøgelse vi skal bruge.Hinduismen er en trosretning, som folk primært følger i Indien men også i andre østlige lande, i hinduismen bl... -
tvivl
Forumindlægægceller indeholder 22 autosomer og et x kromosom, idet meiosen har fundet sted, mens kvinden selv var foster overstående fostår jeg ikke? er det da forskelligt fra mænd siden det står sådan? -
Grammatisk terminologi
ForumindlægOhøj! Hvordan forklarer man med faglig korrekt terminologi, at en præposition "sætter det efterfølgende verbum i gerundium" ? Hvad kaldes fænomenet? -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
Mat symbol for "hvis og kun hvis"
ForumindlægJep det fremgår af titlen.. ER der et mat symbol for "hvis og kun hvis" eller bare "hvis"? altsp x er mindst kun og hvis kun y er lig 99? -
Follikel
ForumindlægHej alle derude, Jeg sidder hermed og slås med en biologirapport om forplantning, og jeg er stødt ind i spørgsmålet: "1) Beskriv ud fra præparatet, og din tegning heraf, hvordan en follikel ser ud, og hvordan folli-kelmodningen foregår. Find forskellige udviklingsstadier af follikler o... -
Hjælp til tysk HJÆLP
ForumindlægHej, er den nogen der er gode til tysk, som kan hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger? på forhånd tak. -
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Kraftbegrebet
ForumindlægHejsa :DVille bare spørge hvordan du/I ville redegøre for kraftbegrebet ? -
Gymnasium???
ForumindlægHey! Hvilket gymnasium skal man gå på hvis man gerne vil lave drama og film. Tak i forvejen. Håber I kan hjælpe! -
Ideer til gode bøger?
ForumindlægHej! Kan I nævne nogle gode biografier man kan læse? Selvbiografier? Sagprosa bøger? -
Kan man få de skritlige eksamner tilbage?
ForumindlægTjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska... -
Hjælp, mundtlig eksamen.
ForumindlægJeg har mundtlig eksamen om nogle dag. Hvordan skal jeg forberede mig for at få et 10 tal.?. Er det vigtig at ku ordene i pensumet? Sys nemlig det tager rimlig meget af ens tid. -
Flerkulturelle reklamer
ForumindlægHej derude.. Er der nogen der kender til virksomheder ligesom Bennetton mht. reklamer.. Benetton har anvendt det flerkulturelle aspekt i nogle af deres reklamer.. men jeg kan ikke finde andre virksomheder som også anvende sådanne reklamer.. så hvis der er nogle der kender sådane virksomheder... s... -
Tænkepauser
ForumindlægTror I, at det trækker meget ned, hvis man skal have en del tid til at tænke, når de spørger om noget. Fx ti til femten sekunder hver gang?Jeg er så uheldig, at jeg tænker billedligt i sprogfag, hvis man kan sige det på den måde. Jeg skal se sætningen, skrevet før jeg kan formulere en sætning. De... -
Er denne linje et godt valg, hvis jeg gerne vil være revisor?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
Spansk lydbånd for begyndere
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde spanske lydbånd for begyndere? Og hvis i har prøvet et før, er i mere end velkommene til at forslå et. Tak på forhånd -
fra CD til MP3
Forumindlæghalløøj :DMin mor vil gerne have nogen af sine skod CD-er grappet og lagt ned på sin MP3 afspiller!er der nogen der kender et godt program til dette??Kan Nero ikke klare det? Jeg synes ikke jeg har kunnet finde grapperen i det, hvis der er nogen!
