Søgning på: musik analyse. Resultater: 17861 til 17880 af 25891
-
Videnskabelige artikler.
ForumindlægHej! Hvordan analyserer man en videnskabelig artikel på engelsk? Altså hvis man trækker en til mundtlig eksamen? Vi har fx. fået opgivet http://education.guardian.co.uk/higher/news/story/0,,1641668,00.html Hvad vil man gøre her? Håber på hurtigt svar! -
Hjælp til Kildeanalyae af Robert Molesworth tekst om DK i 1692
ForumindlægJeg ska snart til eksamen og er ret stresset,så vil høre om der er nogle der har en god analyse af Robert Molesworths tekst om Danmark og danskerne - En engelsk gestandt besøger Danmark i 1692? Håber der er nogle med gode noter ;) -
Bestemmelse af fadersskab
ForumindlægHej SP, liige et spørgsmål mere) Skal svare på i hvilke tilfælde blodtyper IKKE kan bruges til at bestemme faderskaber ( Altså via DNA-analyse) og hvilke metoder man så kan bruge til at fastslå faderskabet... er lidt lost, og kan ikke finde noget om det på nettet... En lille hjælp?:) -
HJÆLP
Forumindlægjeg står og har virkelig brug for en analyse model til romaner. Men af en eller anden grund kan jeg ikke downlodde det, selv om jeg indtaster både brugernavn og kodeord. Er der andre der har oplevet det samme, og hvis ja hvad gjorde i så ? :) -
Off with her Head
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der har lavet et essay, analyse og fortolkning af novellen/short story 'Off with her Head' af Kathrin White i engelsk? Kan slet ikke komme igang med det. Et hurtigt svar ville være fantastisk da den er til onsdag! -
Eventyr (24 timer)
ForumindlægJeg har været oppe og trække et eventyr i dag. Ville høre om der nogen der kender til en side som viser en analyse model til et eventyr.. evt på tysk? Og forresten.. nogen der har gode noter til eventyret weg mit der grenze.. ? -
Ewalds "Høyen"
ForumindlægEr der nogen der har noter/analyser af Ewalds "Høyen" fra "Levnet og meeninger"? Det er det sidste jeg mangler til eksamen i morgen..... Ellers må jeg selv prøve at få noget kolgt ud af teksten - og det kan være farligt! -
Disponering!
ForumindlægSad lige og tænkte... Da jeg skal op til mdt. dansk eksamen i morgen (FSA, ville jeg lige høre hvordan i plejer at disponere jers "Fremlæggelse". Man kan jo ikke nå en hel analyse på¨bare 40 min! Eller hvad? -
Opgave skrivning mod betaling
ForumindlægHej, Jeg søger en der vil skrive en mindre opgave med fokus på analyse af hovedsageligt de sociale medier (opgaven skal jeg nok specificere hvis vi indgå et samarbejde) deadline er der ikke så lang tid til. Det drejer sig om en opgave fra en kandidat uddannelse. Mere info privat. Kontakt mig ... -
OLD - hjælp.
ForumindlægJeg har Platons Eutyphron opgivet som pensum. Jeg har dog svært ved at analysere den, så jeg tænkte, om nogen måske lå inde med nogle noter til denne tekst? - De er ikke at finde herinde nemlig. TAK! -
Forvirring!!
ForumindlægJeg er som mange andre igang med at læse til engelsk eksamen og har fået opgivet digtet "My Sad Self". For at sige det rent ud, så er jeg temmelig forvirret over det, og kunne VIRKELIG godt bruge en hjælpende hånd med analyse og fortolkning af den. KH sof20 -
Hvad er en Mohrtitrering?
ForumindlægSiger emnenavnet ikke næsten det hele? Jeg har læst i min lærerbog, at en Mohrtitrering kan bruges til at analysere indholdet af chloridioner i en prøve. Er dét det eneste man kan bruge Mohrtitreringen til? Kun chloridioner? /LT -
Hjælp
Forumindlæghej alle Jeg har fået en aflevering for hvor jeg skal finde 2 selvvalgte kilder som ikke er i Fokus 2. Jeg går på gymnasiet i 2.g og er virkelig lost. Analyserne af de 2 kilder skal handle om oplysningstidens filosofiske strømninger. Er der nogle som vil være søde og finde to kilder til mig?... -
aktivernesomsætningshastighed
Forumindlæghar et lille problem aktivernesomsætningshastighed har jeg udreget til 1,24 i år 20x6 og til 1,35 i år 20x7 er det så en stortset uændret? eller ændret eller hvad? hehe skal analysere og vurdere virksomheden efter afkastningsgrad, overskudsgrad osv. -
Essay - citater?
ForumindlægHej derude, Når man skriver et essay (i dansk), skal man så bruge citater fra teksten? Jeg ved godt, man ikke skal gå ind og analysere eller redegøre for den tekst, man har fået udleveret - men skal man citere fra teksten, hvis den nu kan underbygge et eller andet man postulerer fx? ... -
Hvordan kan jeg blive god til apla inden eksamen?
ForumindlægKan virkelig ikke finde ud af apla, (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin), vi skal op til eksamen her snart, og vi har næsten ikke flere moduler, hvor er de bedste hjemme sider hvor jeg kan lære det etc, er virkelig desperat efter ikke at dumpe, tak! :) -
"Femme Fatale"
ForumindlægHej.. Jeg har analyseret en sang, men jeg fandt aldrig ud af hvad "Femme Fatale" betyder, som synges i sangen. Der’ ikke meget femme fatale jeg når kun lige at få lagt en kabale Er der nogen der kan hjælpe? :-/ -
Tre spørgsmål til min rapports diskussion
ForumindlægHej! Har fået stillet to pørgsmål hvor jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal besvare dem. 1. Hvordan udnyttes viden om de forskellige bølgetypers udbredelse fra et jordskælv til at analysere et konkret jordskælv. 2. Hvordan udnyttes viden om forskellige bølgers hastighed gennem materialer til se... -
hvad er hvad
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at analyser sætningen "Wo ist der Käse, sagt der Sohn" Jeg ved at ist = verbal sagt = også verbal der Sohn = Subjekt men resten? -
grammatikhjælp tak
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at analyser sætningen "Wo ist der Käse, sagt der Sohn" Jeg ved at ist = verbal sagt = også verbal der Sohn = Subjekt men resten?
