Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17881 til 17900 af 60468
-
Eksamenshjælp
ForumindlægHej, Jeg har trukket mundtlig dansk, som afsluttende eksamen her til sommer, og har derfor et spørgsmål. Jeg kan komme op i spørgsmål i de 3 søjler: Litterær, sproglig eller medie. Jeg er ved at udarbejde lidt noter til, hvad der er vigtigt at komme ind på, hvis man trækker hver af de 3 emner. E... -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter? -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag -
Hjælp søges! Nogle samfundsfaglige genier? 9 klasses afgangs eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket Unge ekstremister. Jeg har 24 timer til at udarbejde et produkt, der tager udgangspunkt i de problemer, som der er blandt unge i Danmark i forhold til ektreme holdninger. Jeg skal gennem produktet redegøre for hvilke grupper der befinder sig i Danmark, og hvad deres holdning... -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
Kemi A skriftlig eksamen d. 30. maj 2011
ForumindlægHvordan synes I, at det gik? Her er min besvarelse - hvor meget af det forhåbentligt er rigtig nok. -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
FY eksamensspørgsmål på forhånd
ForumindlægHej. Er der nogen der ved, om man får spørgsmålene til den mundtlige eksamen i fysik på forhånd? -
HF
ForumindlægHej, jeg har et par spørgsmål vedrørende HF. Skal man vælge en studieretning ligesom på STX, HHX og HTX, eller sammensætter man selv de fag, man vil have? (jeg taler ikke om enkeltfag, men bare om den ordinære HF) Når man taler om de naturvidenskabelige og samfundsvidenskabelige faggrupper, bet... -
Forvirring omkring karakter?
ForumindlægHej SP Jeg er blevet HTX student i år, og nu har jeg så søgt ind på en videregående uddannelse. Men uddannelsen kræver at man har en matematik B med 6 i gennemsnit som minimum. I årskarakter fik jeg 7 i både mundtlig og skrifteligt Men til eksamen fik jeg 4 :( Nu er er jeg så i tvivl om jeg har... -
En studenterhue
ForumindlægNu er det jo blevet tid til at folk får deres huer, og den evig snak om at den blå HH hue ikke er en gymnasiehue, men en wannabe gymnasieelev hue er så småt begyndt. Hvad siger I? er den blå HH hue ikke ligeså god som den blå "gymnasie"hue... er træt af at blive trampet på i tide og uti... -
gamle skriftlig mat opgaver?
ForumindlægDa jeg snart skal til skriftlig mat eksamen kunne jeg meget godt tænke mig at se nogle tidligere eksamens opgaver, er er regnet, for stx/hf A-niveau, men B-niveau er også okay. I hvert bare nogle opgaver, der ligner det jeg kan støde ind i for stx mat skriftlig A-niveau. Har prøvet at søge, men j... -
Tæller årskarakterer med i gennemsnittet?
ForumindlægHej. Tæller ens årskarakterer med i det samlede gennemsnit, selv om man har været til eksamen i faget? Har nemlig hørt, at det ikke gælder på HHX. Var til eksamen i finansiering. Årskarakter = 7 Eksamen = 10 Tæller begge karakterer med i det samlede gennemsnit? Tak på forhånd. -
råd mht. opgave indenfor "overvågningssamfundet og dystopi" i engelsk-samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive infor området "overvågning og dystopi" og vil tage udgangspunkt i George Orwells roman "1984". Der er dog opstået et problem i forbindelse med indsnævringen af min opgave. Det oplagte er jo at se på overvågningssamfundet som begreb og perspektive... -
Magic.. Analyse/engelsk essay. Hjælp mig den skal afl, i morgen d. 22/11
ForumindlægMagic After I've been reading the short story ''Magic'', I found out, that it deals with a couple of messages. Through the essay I'll analyse some of the most important problems and messages. It's an American autobiographical story from a Jewish lady. I think, the re... -
Fortolkning af engelsk tekst "Death of an..."
ForumindlægEr der nogen der har læst digtet: "Death of an irishwoman" af Michael Hartnett, som forstår hvad det handler om ? Det forvirrer mig, og har virkelig brug for hjælp ! :(
