Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17881 til 17900 af 152921
-
fedts opbygning
ForumindlægJeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive? -
9. klasses afgangsprøve?
ForumindlægHej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved? -
Kemisk analyse og elektrolyse
ForumindlægJeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet? -
Ligevægt 8
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet. -
Hvad er det nu det hedder i KemiForm?
ForumindlægVand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast! -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
Hvad er vands autohydrolyse?
ForumindlægHej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :) -
statistik: t-test på præcision?
ForumindlægI kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt? -
Hvad er et molekyle??
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D -
Ioneaktionsskemaer og stofformler. Hjælp søges!!
ForumindlægJeg sidder og skriver kemi og døjer rigtig meget med Stofformler og Ionreaktionsskemaer. Nogle der kan 'knække' dem? Jeg har virkelig brug for hjælp! -
Basiskemi C -- notatark?
ForumindlægNogen der har Basiskemi C notatark udfyldt og ville sende dem til mig? Forstår ikke kemi, det kunne være jeg forstod en del mere :) -
reaktionshastighed
ForumindlægFejl, opgaven skulle have været i kemi. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1530232 -
Reaktionsskema
ForumindlægHar en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd -
Celle potentiale - falde eller stige?
ForumindlægHej Jeg sidder med en kemi opgave,hvor der spørges til om cellepotentiale vil stige eller falde hvis der tilsættes NaOH til karret med FeCl2-opløsning. Hvordan kan man finde ud af det? Tak på forhånd -
Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet?
ForumindlægSkal lave en Kemi opgave til i morgen og dette er et af spørgsmålene. Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet? Det ville være herligt hvis nogle kunne hjælpe mig :) -
Nikotin & koffein!?
ForumindlægHej har du tid til at læse mit kemi stykke igennem, det er omkring nikotin og koffein, og tjekke om det passer? Det ville være en stort hjælp. Tak på forhånd. -
Polaritet
ForumindlægHej jeg sidder og laver kemi (medicin.1. semester) og er gået i stå i denne opgave (se vedhæftet). Jeg forstår ikke hvordan kan man kende til CCl4 polaritet. -
Er der nogle der kan hjælpe....
ForumindlægHej! Jeg er igang med bioorganisk kemi. Er der nogle, der kender en hjemmeside hvor man kan slå samtlige mekanismer for de forskellige synteser osv. op. :-) -
hjælp med rette
ForumindlægHej ville I hjælpe mig med at rette min fysik kemi raport som er til imorgen, jeg får karekter, så plizz hjælp tak forhånd -
Beregninger af mængder
ForumindlægHej alle sammen Er der nogle, som er kyndige indenfor kemi, som kan fortælle mig om jeg har udfyldt det vedhæfted skema rigtigt eller forkert? Det ville hjælpe en hel del!
