Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17881 til 17900 af 152921
  • fedts opbygning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive?
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Ligevægt 8

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet.
  • Hvad er det nu det hedder i KemiForm?

    Forumindlæg
    Vand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast!
  • Gassers egenskaber

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Hvad er vands autohydrolyse?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :)
  • statistik: t-test på præcision?

    Forumindlæg
    I kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt?
  • Hvad er et molekyle??

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D
  • Ioneaktionsskemaer og stofformler. Hjælp søges!!

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver kemi og døjer rigtig meget med Stofformler og Ionreaktionsskemaer. Nogle der kan 'knække' dem? Jeg har virkelig brug for hjælp!
  • Basiskemi C -- notatark?

    Forumindlæg
    Nogen der har Basiskemi C notatark udfyldt og ville sende dem til mig? Forstår ikke kemi, det kunne være jeg forstod en del mere :)
  • reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Fejl, opgaven skulle have været i kemi. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1530232
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Har en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd
  • Celle potentiale - falde eller stige?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en kemi opgave,hvor der spørges til om cellepotentiale vil stige eller falde hvis der tilsættes NaOH til karret med FeCl2-opløsning. Hvordan kan man finde ud af det? Tak på forhånd
  • Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet?

    Forumindlæg
    Skal lave en Kemi opgave til i morgen og dette er et af spørgsmålene. Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet? Det ville være herligt hvis nogle kunne hjælpe mig :)
  • Nikotin & koffein!?

    Forumindlæg
    Hej har du tid til at læse mit kemi stykke igennem, det er omkring nikotin og koffein, og tjekke om det passer? Det ville være en stort hjælp. Tak på forhånd.
  • Polaritet

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver kemi (medicin.1. semester) og er gået i stå i denne opgave (se vedhæftet). Jeg forstår ikke hvordan kan man kende til CCl4 polaritet.
  • Er der nogle der kan hjælpe....

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med bioorganisk kemi. Er der nogle, der kender en hjemmeside hvor man kan slå samtlige mekanismer for de forskellige synteser osv. op. :-)
  • hjælp med rette

    Forumindlæg
    Hej ville I hjælpe mig med at rette min fysik kemi raport som er til imorgen, jeg får karekter, så plizz hjælp tak forhånd
  • Beregninger af mængder

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der nogle, som er kyndige indenfor kemi, som kan fortælle mig om jeg har udfyldt det vedhæfted skema rigtigt eller forkert? Det ville hjælpe en hel del!