Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17901 til 17920 af 46276
-
SRP - emne (2*A fag)
ForumindlægHej Havde overvejet at skrive om google i matematik/erhversøkonomi, men den plan gik i vasken, da jeg fandt ud af, at man ikke kunne kombinere et c-fag og et a-fag alene.. Derfor er jeg begyndt at spekulere over hvad jeg ellers kan skrive om. Overvejer kraftigt at skrive i mine 2linje fag, neml... -
Teknologisk gennembrud i perioden perioden 1895 – 1915
ForumindlægHej allesammen, Jeg har i min AT-prøve i år valgt røntgenstråling som emne til det overordnet emne" Teknologisk gennembrud i perioden perioden 1895 – 1915". Problemet er, at jeg skal redegøre og analysere for udbredelseu udbredelse og brug af røntgenstrålerne i Danmark i et natur... -
kanoturen
ForumindlægMunkeåens kanoudlejning: en kano i 1-6 timer: 55 kr pr time over 6 timer: 45 kr pr time Basses bådudlejning: En 3-pers kano i 4 timer: 190 kr Derefter 55 kr per ekstra time .... Da Lea og Patrick fremlægger prisforslagene for klassen, foreslår Stine, at de rigner igen for at høre om de k... -
AT - forslag tak!
ForumindlægHej. Jeg har om Rejser i AT, og hermed er det ikke psykiske rejser men fysiske. Mit problem ER, at jeg ikke rigtigt ved, hvad jeg skal vælge. Har tænkt på flygtninge, men da det er et bredt emne, så kunne jeg tænkte mig at høre om I har forslag til nogle bestemte flygtninge-dele.... Tak for hjæ... -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
Hjææælp!!
ForumindlægNogle der har læst supernova og kan give mig opgaver til afsnit 5 :) og meget gerne hvis i har alle afsnit fra 5 og opad :) -
græsk matematik
Forumindlæghej kender i nogle gode hjemmesider lære om græsk matematik og sprog? :-) -
miljøkaraktistik af ørneflugt
Forumindlægnogle der kan hjælpe med en miljøkaraktistik af ørneflugt da jeg allerede skal op i dansk mundlig fredag den 20 -
Klage i skriftlig dansk
ForumindlægHej folkens, Jeg modtog her for små to uger siden mine skriftlige karakterer for eksamenerne, og måtte desværre indse at jeg havde fået mit første 4-tal i dansk. Jeg har siden da overvejet at klage, og ja jeg er lidt sent ude da fristen udløber om et par dage, men har også haft travlt med overho... -
Analyse af Skriget med Bent Haller
ForumindlægHej alle. Jeg står her og har brug for lidt hjælp, jeg skal fremlægge en mundtligt analyse af Skriget (Bent Haller) her om to dage. Og det kunne være dejligt med lidt hjælp, jeg skal have nogle punkter at tale om, hvis i har nogle idéer må i meget gerne skrive dem! Mange tak på forhånd! :-) -
Kunsteeventyr eller folkeeventyr?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere den lille Rødhætte af Brdr. Grimm, og er lidt i tvivl, om det er et kunsteventyr, eller et folkeeventyr. Håber en kan give mig svaret! -
Midtvejsvalg - Kentucky
ForumindlægHej alle, er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Diskuter hvordan valget i Kentucky passer med den teoretiske viden om amerikansk politik. Tak på forhånd!! :-) -
Fordele og ulemper ved realisme i international politik
ForumindlægHej, Jeg kunne meget godt bruge lidt hjælp til dette analyserende spørgsmål i min SRP opgave: Jeg skal give en analyse af hvad der er fordele og ulemper ved at føre realisme politik i international politik generelt. Men også komme ind på hvad der er fordele og ulemper for USA ved at føre r... -
Lære mere?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige, som går i 8. kl. Jeg ville gerne bliver bedre til nogle fag, såsom engelsk, tysk, matematik, f/k & dansk. Derfor ville jeg spørge om, har I nogen idéer til hvordan jeg kan blive bedre? (eventuelt gratis hjemmesider) -
Romanen En-To-Tre-NU!
ForumindlægSpørgsmål om romanen En-To-Tre-NU! som jeg gerne vil have hjælp til. "Hvordan vil du beskrive de forskellige sociale miljøer i romanen?" "Perspektivering og intertekstualitet: Hvad har du læst/set som behandler samme motiver og/eller temaer?" Jeg har lavet perspektiveri... -
Slaget på Fælleden
ForumindlægHej. Jeg er igang med at lave en opgave om slaget på fælleden og der er et spørgsmål jeg ikke helt kan finde noget om nogle steder hvis der er nogen som ved noget om det og kan hjælpe mig må i meget gerne skrive, mange tak! spørgsmål: Hvilken betydning havde Slaget på Fælleden for samtiden og ... -
Ideer til arbejde i sabbatår
ForumindlægHej alle, Jeg blev student i sommer og holder i øjeblikket sabbatår. Jeg er i gang med jobsøgning, men synes, at det er vanskeligt at finde noget, der tiltaler mig. Jeg er ikke kræsen på området, men vil dog gerne undgå at ende i et supermarked, da jeg tidligere har arbejdet indenfor det område.... -
SRP om Vietnamkrigen
ForumindlægHey Nogen har skrevet om vietnamkrigen og Agent Orange i SRP. Alle erfaringer modtages med kyshånd :)) -
vendepunkt
ForumindlægHvad er vendepunktet for DDR? -
Idéer til givne emne
ForumindlægHej. Nogle der har en god idé til et selvskrevet eventyr?
