Studiejob

Ideer til arbejde i sabbatår

06. september 2019 af jonathan05

Hej alle,

Jeg blev student i sommer og holder i øjeblikket sabbatår. Jeg er i gang med jobsøgning, men synes, at det er vanskeligt at finde noget, der tiltaler mig. Jeg er ikke kræsen på området, men vil dog gerne undgå at ende i et supermarked, da jeg tidligere har arbejdet indenfor det område. Jeg ved godt, at det nok ikke er specielt realistisk, men jeg vil alligevel tillade mig at sige, at jeg gerne vil have et arbejde, som jeg finder spændende og udfordrende og også gerne studierelevant. Jeg er meget samfundsfagligt interesseret, og regner med at læse noget inden for business eller jura. Jeg ville derfor høre, om I kunne give noget inspiration til hvad, jeg kunne søge arbejde indenfor. 

På forhånd tak. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2019 af Moderatoren

Du kan søge job som piccolo hos virksomheder indenfor " business eller jura".


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. oktober 2019 af marie37

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. november 2019 af Agar123

Du kan søge arbejde som vikar på folkeskoler, der kan du fx. sige at du gerne ville have fag som især samfundsfag osv. Men ellers kan du jo også spørge forskellige advokatfirmaere om de har brug for studenter medhjælper der kan sørge for deres papir arbejde eller hvad de nu ellers kunne finde på at give dig som arbejdsopgaver. 

Vh.

Agar

Tjek også mine blogs ud, hvis i ville læse nogle sjove historiere.
 


Skriv et svar til: Ideer til arbejde i sabbatår

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.