Studiejob

2 JOBS

24. maj 2020 af toxicAF
Nogle der ved om det er muligt at have 2 jobs? Arbejder i Bilka bagerafdelingen, men det er kun hver weekend/hver anden og har kun lukkevagter (12:00-18:00) , desuden er jeg lige blevet indkaldt til samtale hos Sunset boulevard, kan det lade sig gøre at have begge jobs, og hvis ja, behøver jeg at fortælle dem jeg har et andet job i forvejen (elsker at arbejde og det derfor jeg søgte 2 steder)

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. maj 2020 af valdemarMAA

Du kan sagtens have to jobs uden nogen problemer. Det eneste du skal være opmærksom på, er at dine vagter ikke overskrider hinanden 


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. maj 2020 af ringstedLC

Det kan det godt. Men jeg ville fortælle begge arbejdsgivere om det andet job. Det kan lige nu virke overflødigt, men i det lange løb er det meget nemmere at "spille med åbne kort". Og sålænge du ikke blander de to forhold sammen, er begge formentlig ligeglade.

Men måske en dag kommer fx BiIka og spørger om du kan tage en ekstra vagt, der ligger oveni en SB vagt. Så skal du først høre, om du kan få fri/bytte vagt hos SB og ham du skal ringe til tager ikke telefonen og det hele bliver noget rod med dig i Bilka's øjne.

Desuden tror jeg at begge arbejdsgivere kan se, at de ikke er den eneste, der udbetaler dig løn.


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. maj 2020 af physique

Jeg har haft to studiejob på sammetid, det er vigtigt at du gør det klart at du har et arbejde et andet sted og får aftalt de dage du skal arbejde så de to vagtplaner ikke overlapper. Dog er det lidt stress at skulle jonglere to jobs og skole på samme tid, men hvis du kan håndtere det burde det ikke være et problem


Brugbart svar (0)

Svar #4
24. maj 2020 af Mathias7878

Dine forældre kan sikkert også komme med nogle gode råd :) 

- - -

 

 


Skriv et svar til: 2 JOBS

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.