Studiejob

Studiejob i forbindelse med opstart på CBS

10. august 2019 af Mathias875
Hej allesammen.
Jeg skriver fordi jeg står i den situation at jeg snart skal til at læse almen erhvervsøkonomi på CBS. Samtidig har jeg et meget studierelevant arbejde som jeg har haft på fuldtid i 3 måneder nu. Mit arbejde har tilbudt mig en ny aftale hvor jeg går ned på ca 15 timer om ugen og hvor arbejdstiderne er meget fleksible og hvor jeg i perioder kan arbejde meget mindre. Sagen er den at arbejdet kan kun udføres mandag til fredag mellem klokken 8 og 16. Jeg vil derfor høre om det eventuelt er muligt at bytte om på ens skemaaktiviteter så man stadig kan deltage i undervisningen men så man også kan få presset arbejdet ind samt hvad man ellers kan gøre

Brugbart svar (0)

Svar #1
16. august 2019 af tomoyo

Tror det gælder sådan på alle studier på CBS, men hvis der er flere hold er du ikke "låst" fast til et hold og kan frit gå til hvilket som helst da pensum er det samme. Har også studiejob hvor jeg arbejder med flere ha almen studerende, og de kan selv tilrettelægge deres skema ved vælge forskellige hold for at tilpasse ift. arbejde.

Men spørg dine introguides for en sikkerhedsskld når intro starter d. 19


Skriv et svar til: Studiejob i forbindelse med opstart på CBS

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.