Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17921 til 17940 af 156338
-
Matematik - emne/fremlæggelse/sjov matematik
ForumindlægHej hej\n\nJeg skal (ligesom resten af klassen) fremlægge i matematik i ca. 10 minutter om et eller andet matematik. \nVi har fået at vide at det kan være et bevis, eller et spændende/sjovt matematikproblem - det er vist kun fantasien som sætter grænsen.. Er der nogen der nogle forslag til sådan ... -
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern... -
Gennemsnit
Forumindlæghvornår er det at man runder gennemsnittet op?Hvis jeg nu har 9,7 i årskarakter og 9,625 i eksamenskarakter...Hvilket gennemsnit ender jeg så med -
Eksamensnoter HJÆLP!
ForumindlægHalløj derude i det danske land!jeg har fået den glæde at skulle op til årsprøve i mundtlig samfundsfag, og vil derfor benytte lejligheden til at forhøre mig om der evt. er nogle som har nogle fantalastiske noter?Helst noget indenfor områderne: Politik, politiske ideoligier og evt. om bogen Fremm... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
Celler og syre
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der kan forklare hvorfor at celler dør ved tilsætning af svovlsyre? Altså helt præcist hvorfor? Tak -
liniære programmering - sidste spg.:D
ForumindlægHåber da lige i kan svare på de spørgsmål der lige er dukket op her undervejs i min læsning... I forskriften for niveaulinjer: t = ax+by+c, hvad står t for her?? Og hvorfor er det man kan sætte t = med den generelle forskrift? f(x,y)=ax+b+c??? Og hvis nogen har styr på beviset for niveaulinje for... -
haster - Vejledning til kemi
ForumindlægJeg har hørt rundt omkring at man kan finde vejledning til de gamle eksamensopgaver på nettet et eller andet sted som fortæller dig hvordan du skal løse de hver enkelte opgaver i de gamle eksamensopgacer? Kan det passe? hvis ja, hvor henne kan man finde såda nogle vejledninger henne? på forhånd ... -
VUC
ForumindlægJeg går i 1.g på gymnasiet. Kan man godt ved siden af gymnasiet gå på VUC som 16-årig? Jeg vil nemlig meget gerne forøge min viden i nogle fag - så kan jeg eventuel gøre det på VUC? - Hvis ja, hvor melder jeg mig så til? -
Problemformulering DHO
ForumindlægHej. Jeg går i 1.G og skal til og skrive DHO. Men jeg har problemer med at få lavet en ordenlig problemformulering. Jeg har valgt og skrive om Københavnsbombardement i 1807. Ind til videre har jeg skrevet: Hvad var baggrunden til Københavns Bombardement? Hvilke økonomiske og politiske kon... -
Tips til Prøve
ForumindlægHeij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak. -
Aalborg Studenterkursus, er det et godt valg?
ForumindlægHej mennesker :) Jeg er 17 år gammel og på nuværende tidspunkt går jeg i 2.g på Aalborghus gym. Jeg er på den naturvidenskabelig retning, som har virkelig været en udfordring, og nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg ikke kan klar det mere. Jeg har overvejet, at starte på en 2-årig STX på ALL... -
hvordan ser en disposition ud til en synopsis
ForumindlægJeg mangler et overblik over hvordan en synopsis laves. -
Maskinmester uddannelsen
ForumindlægHey her, jeg skal begynde på maskinmester skole til kommende januar, er det nogen som har nogen idé hvordan en skal forberede sig til det ?.. jeg har ikki gået i skole siden jeg var udlært som radiomekaniker og det er 10 år siden. Så man er lidt rusten til skolegang .. -
ARGHHHHHHHHH...
ForumindlægJeg ska op i prøveprøve (: (det kalder vores lærer det :P) Og der er så tale om matematik. Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle "selvlavede" eller noget lign. af mdt. opgaver, som jeg lige ku øve mig på. eller om der var nogle links til nogle sider med sådan noget? Nåårh ja og je... -
Ret engelsk stil
ForumindlægEr der en som gider at rette min engelsk stil? -
mekanisk energi
ForumindlægHej alle nogen der lige hurtigt kan fortælle hvad mekanisk- og potentiel energi er? Synes det er lige bøvlet det der står på nettet. Vil bare gerne have det kort. Louise -
Problemformulering
ForumindlægHeej :D Nogen som kan se denne her problem formulering og rette dem? Det er omkring jødeforfølgelse.. Hvad mere kan jeg skrive? Hvorfor havde Adolf Hitler noget imod jøderne og hvad skete der med dem i kz-lejren Auschwitz. På forhånd tak!! -
Hæfte/bog med tysk grammatik
ForumindlægHej, jeg søger et lille hæfte/en bog med den mest væsentlige tyske grammatik, der vil være egnet til at lægge i ens taske. Hvis du ved, hvor man kan finde sådan en, så skriv venligst butiksnavn/internetadresse herinde. På forhånd tak. :) -
Hvor meget tror i at censor...
ForumindlægHeej tænkte på , hvor meget tror i at lærerne og censorerne går op i ens kilder ??? Hvor meget tror i der skal til før de siger man har skrevet af eller noget andet ??
