Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17921 til 17940 af 119027
-
PRIVATLÆRER søges!!
ForumindlægJeg har ekstremt meget brug for en professional privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, et firma el. noget.. Skal i øvrigt være i Haderslevpå forhånd tak...... -
Terminsprøve
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve imorgen i engelsk skriftlig B-niveau. Er der nogen som ved, hvad man kunne evt. komme ind på eller skrive om, hvis emnet til delprøve 2 var The American Dream eller Living apart together ?? Tak på forhånd -
Privatlærer søges.
ForumindlægHej!Jeg har ekstremt meget brug for en privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig?Skal i øvrigt være i Haderslev/Krusåpå forhånd tak...... -
Sinus relationen
ForumindlægHej. Er der en der kan bevise sinus relationen for mig? Jeg skal til matematik eksamen i matematik B-niveau på mandag og er virkelig på skideren. Jeg vil meget gerne kunne forstå det, så en forklaring, for hver trin, vil vare toppen. =) Mange tak og ønsk mig held og lykke. Lasse -
Differentialregning
ForumindlægHej ppl. Jeg skal til matematik B-niveau mundtlig eksamen på mandag og kan risikere at komme op i dette spørgsmål, som jeg ikke aner en dyt om: Bevis differentialkvotienten for x3 er 3x2 På forhånd mange tak. :) -
ang.bilag til 247.eksamen
ForumindlægHej (: Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man? -
ang.bilag til samfundsfag 24t.
ForumindlægHej! Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man? Tak (: -
Monotoniforhold
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik (B-niveau) eksamen og er gået i stå ved dette spørgsmål: "Forklar hvordan man kan bestemme monotoniforhold for et tredjegradspolynomium ved hjælp af den afledede funktion. " Hvad menes der her? Ved slet ikke hvad jeg skal stille ... -
Idræt-forum
ForumindlægGanske enkelt: Opretter i ikke et forum til idræt. Der er flere og flere, der gerne vil have hjælp til det, og flere og flere, der vælger idræt B-niveau, og jo sværere det bliver, jo flere spgs.. det var vist lidt rodet, men vil egentlig bare gerne have et sådant forum ;) -
Tyskhjælper??!
ForumindlægHej alle sammen, skal til til eksamen på fredag den 19. men jeg har dog 24 timer til at forberede mig på en tekst så tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig den dag? det er tysk gymnasium b-niveau. så aftaler vi bare en timeløn:) Jeg bor i århus. på forhånd tak! -
Eksamen 25 min !
ForumindlægSamf B-niveau Nogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser kontra offentlige investeringer Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i problemstillingerne,.. På forhånd tak -
Kemiske reaktioner
ForumindlægEr der en som kan opridse de kemiske reaktioner der forekommes på b-niveau i kemi. Reaktioner som redox, syre-base osv. Eventuelt nogle fifs til at kunne kende forskel på dem når de står som stofformler!! Hilsen Anders -
opg. 1.142
ForumindlægOpg. 1.142 i eksamensopg i mat på b-niveau. Bestem ved aflæsning de tal x, for hvilke f'(x)=0 Er gået total kold over den her opg, selvom den er ekstrem simpel.. :S Nogen gode forslag? :D -
lektiehjælp søges
Forumindlæghej.. vi er to 3.g´s gymnasieelever, der søger hjælp til matematik på b-niveau.. er der nogen, som er interesseret i at hjælpe ?? vi har i tankerne at mødes en gang om ugen i to timer eller noget deromkring... timeløn gives selvfølgelig... -
TI-89 til salg!
ForumindlægJeg sælger min TI-89 lommeregner. Den bruges til B- og A-niveau. Den har intet kabel og sælges derfor meget billigt! Den fungerer dog fuldstændig som den skal herudover. Du kan altid låne en andens kabel og bruge dette til lommeregneren... Hvad vil du give for den? Byd! Kontakt mig på: step_ebp@h... -
Eksamenstræning!
ForumindlægHej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden. -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til tysk eksamen her om to uger. Jeg går i 2g, og skal afslutte tysk på B niveau. Det er en mundtlig eksamen. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd, som I kan anbefale mig, da jeg er lidt nervøs. -
binomialfordeling
ForumindlægNogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp? -
LEKTIEHJÆLP!
ForumindlægHejsa! Jeg går i 3.g på frederiksborg Gymnasium og har matematik på B-niveau. Jeg har gevaldig brug for noget privatundervisning inden terminsprøven d. 28/3. Er der nogle der kan hjælpe?
