Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17921 til 17940 af 170365
-
Metode
ForumindlægHej, Jeg er meget forvirret ang. metode i min opgave. Jeg har om konsekvenserne af 9/11 i min AT opgave. Min problemstillinger lyder således: • Redegør for Huntingtons teori og undersøg om konflikten mellem USA (og resten af vesten) og Mellemøsten kan tilskrives ”Civilisation... -
korresponderende syre og basepar
Forumindlæg111 Angiv korresponderende baser til følgende syrer: HNO3, HCN, HF, H2CO3 , HBr a) HNO3+H2O→H3O++NO3- Syre base syre base H2O opfører sig som en base, da HNO3 er syre. H2O er en base og optager derfor H+ og bliver til H3O+ NO3- er korresponderende base til HNO3 b) HCN+H2O&rarr... -
Samfunds- eller naturvidenskabelig studieretning...
ForumindlægHej SP. :) Jeg skal have bestemt mig for, hvilken studieretning jeg skal på her efter sommerferien. (STX) Jeg ligger mellem følgende to linjer: Samfundsdag A - Matematik B - Mediefag B Matematik A - Fysik B - Kemi B Jeg hælder mest til førstnævnte, da man på denne studieretning skal h... -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, som skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemmer... -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Bedst viden?
ForumindlægHej SP Hvad vil I mene er bedst at have forståelse på i samfundsfag før en udtræks samfundsfags prøve? Altså mest vigtigt overordnet viden. På forhånd tak! -
Rettelse af kort stil
ForumindlægHej! Nogen der vil rette min stil?Det er et resume af en dansk tekst, så det skal derfor skrives i nutid det hele.Håber nogen vil hjælpe.Caroline Wozniacki is, of age only eleven, one of Europe’s best tennis players. She trains very hard to fulfil her dream of one day become ( -ing ???) the best ... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål? -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
Fysik b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år? -
Gode råd
ForumindlægHej med dig Jeg står i den heldige situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, Dansk A som selvstuderende I den forbindelse vil det glæde mig, hvis jeg kunne få nogle gode råd hvad angår dansk stil med i bagagen, inden jeg bliver slagtet! Kh APPLE. -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Looking for an internship in Denmark
ForumindlægHi! I'm an international student that has been in Aarhus for almost a year studying Industrial Software and Embedded DSP Engineering. Does anybody knows about any internship for international people??? if possible for Industrial Software and Embedded DSP Engineers or Technical Telecomm... -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
Euro-indførelse?
ForumindlægHey guys :) Jeg vil gerne høre jeres mening om vi bør få indført euroen, nuhvor er der nu igen er blevet skabt debat omkring en euro-indførelse. Og hvad er fordelene og ulemperne ved ERM2-samarbejdet for Danmark? :) -
SU
ForumindlægHej. Jeg ville spørge om der er nogen der ved hvorfor man lige pludselig for mindre i udeboende SU for videregående uddannelse. Jeg står i den situation, at jeg er flyttet til Aalborg for at studere. Lige nu er jeg på første semester, og uden arbejde. Jeg havde heller ikke arbejde da jeg ... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)?
