Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17941 til 17960 af 142867
  • konstruktion

    Forumindlæg
    Nogen dervkan hjælpe med opgave 7.3.? (Skal kun beregne side E og B.) http://plusavu.systime.dk/index.php?id=320
  • Økonomisk situation i EU

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan hjælpe mig med en indledning til opgave 2? Hvad kan jeg skrive om og hvad SKAL jeg skrive om?
  • LOG P!!!!!

    Forumindlæg
    Hejsa. Sidder med et opgavesæt i kemiA. Nogen der kan hjælpe mig med hvad en logP værdi fortæller (I denne opgave er den 2,4)..???? :)
  • hjælp til hvad n betyder

    Forumindlæg
    vi har en opgave for hvor der står at vi skal finde omkredsen af figur n men jeg ved ikke hvad n det er
  • Hubbles konstant

    Forumindlæg
    Jeg er meget i tvivl om opgave k) og i tvivl om jeg har lavet anden del af forsøget korrekt er der en der kan hjælpe?
  • Hjælp til aflevering om differentiel regning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig brug for hjælp til min aflevering, jeg sidder virkelig fast. Har prøvet at regne på alle opgaverne, men det giver virkelig ikke mennïng for mig, og jeg forstår ik noget. Har vedhæftet hele min aflevering, så det vil være en stor hjælp hvis bare jeg fik hjælp med 1 opgav...
  • Måling af enzymaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, Jeg forstår ikke hvordan spørgsmål 5 skal forklares. Synes opgaven ikke er gennemskuelig og jeg kan ikke se sammenhængen mellem det tidligere og spørgsmål 5.
  • Kvinden og aben

    Forumindlæg
    Hmm.. der skulle vel ikke være nogen der havde en dansk opgave om Peter Høegs "kvinden og aben"...??
  • Nogen der kan hjælpe

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt svært ved at gribe denne opgave an og ved ikke helt hvordan jeg kan løse den. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe
  • mat opg

    Forumindlæg
    hej!!kunne godt bruge lidt hjælp til denne opgave:3x^2-12x+12 / 5x^2+12opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøkenhåber der er nogle som vil hjælpe..
  • SSO - HASTER!

    Forumindlæg
    Hvor meget menes der med en KORT redegørelse, hvis man tænker på, at opgavens omfang er ca. 15 sider????? Og hvad med en KORT diskussion... hvormeget skal den ca. fylde?!
  • Integraler, stamfunktioner og arealer

    Forumindlæg
    Jeg har nogle opgaver mht. integralregning, som jeg mangler hjælp til, så hvis nogen derude er gode til det, må de meget gerne skrive her eller smide en e-mail :-)
  • Analyse af filmen DRØMMEN?

    Forumindlæg
    der skulle vel aldrig være nogle der kan hjælpe mig lidt her?. kan ikke finde nogle opgave herinde, om hvilke roller der er med i filmen kan ikke huske det.
  • DNA

    Forumindlæg
    Jeg sidder og bøvler med disse 3 opgaver, og kan virkelig ikke finde ud af dem, håber der er nogle søde mennerker herinde der kan hjælpe mig! - Michelle Opgave 1 Lav en tegning/tegneserie, der viser DNA´s replikation. Opgave 2 Hvilke aminosyrer indgår i den kæde, der dannes ud f...
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg sidder og skal skrive studieretningsopgave, men jeg blev lidt i tvivl om man godt må have billeder med i opgaven og om det er en god idé?? På forhånd tak for hjælpen
  • Hjælp til matematik opg?!

    Forumindlæg
    Hej, har brug for hjælp til en matematik opg til 8. klasse. Hvis du vil hjælpe så skriv her. Og så sender jeg en besked til dig med opgaven! :)
  • fsa

    Forumindlæg
    hejj er en pige i 8 klasse, men har en 9 klasse opgave og kan ikke finde ud af den. HJÆLP Er der nogle der kan for klar hvad tan og katete ?
  • FSA, feedback/hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle. I denne her uge har min klasse og jeg for første gang fået en problemregning for. Vores lærer har sagt, at vi bare skal prøve os frem. Det har jeg gjort. Det skal lige siges at min lærer kort har fortalt os om hvordan hun vil have det ser ud, så det er derfor min opgave,ja, ser sådan u...
  • Algebra

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder til eksamen i algebra og har nogle opgaver fra tidligere eksamenssæt jeg er i tvivl om. Første opgave er: "Gruppen G er cyklisk af orden 15. En frembringer er x. Angiv samtlige frembringere for G" Hertil har jeg ved opslag på nettet har jeg fundet en engelsksp...
  • Hjælp! fordelingsforhold!

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en kemi aflevering og jeg har nogle opgaver, som driller. Jeg har problemer med følgende opgaver: Opgave 1: d Opgave 2: b og c Jeg vil meget gerne have opgaverne forklaret så jeg kan løse lignende opgaver en anden gang