Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17941 til 17960 af 95434
  • Endnotes inkluderet i ToC

    Forumindlæg
    jeg bruger pakken endnotes. den bliver ikke inkluderet i \tableofcontents. jeg bruger også tocbibind, men den lader ikke til at have en option så endnotes kan blive inkluderet. nogen forslag?
  • Lille sætning..

    Forumindlæg
    Hejsa. Det ville glæde mig hvis nogle kunne give mig et forslag til denne oversættelse.. Den er lidt tricky! - Jeg har en gave til dig, men vi ses jo først om fjorten dage. Mit (halve) bud: - I have a present for you, but ?? in fourteen days. På forhånd tak.
  • kort rettelse om faget engelsk.

    Forumindlæg
    English as a Subject in School I chose A-level English bacause I think English is a very important lanuage, which is spoken all over the world, and in the universities a lot of the books your going to read is written in English. Personally I find the pronunciaion most difficult and it’s a ski...
  • Chi i anden test

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Jeg skal lave SRO og skal bruge den såkaldte Chi^2 test Er der nogen der kan forklare mig hvad det er og give mig et konkret eksempel
  • engelsk formulering

    Forumindlæg
    Hej håber nogen kan hjælpe mig med at formulere det her er gået helt i stå"""Here we had a fear setting on what there could happen if we don’t take care and think us about."""
  • dansk skrift. eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh.
  • Eksmaen hvad skal jeg have med? STX

    Forumindlæg
    HVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med?
  • Thermopylai/Thermopylæ, haster!

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der tilfældigvis nogle som brænder for at vedhæfte eller uploade nogle notater til slaget ved thermopylai af Herodot. ??? Det ville gøre mig, og mange andre, meget glade! På forhånd tak !! P.s. Old, jeg forlader dig foraltid, i morgen!
  • Word Typografi af citat..

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne have at når word skal lave citater skal det sådan her ud "Det her er et citat" og ikke sådan Det her er et citat Jeg vil altså have at den laver gåseøjne.. på forhånd tak :)
  • Bevis for krydsproduktet/vektorproduktet

    Forumindlæg
    Ganske enkelt, hvordan er beviset for krydsproduktet/vektorproduktet? Jeg ved godt hvordan man benytter og udregner krydsproduktet/vektorproduktet, det er ikke det jeg efterlyser, men beviset. På forhånd tak.
  • Må/må ikke til danske eksamen i 9. klasse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i danske på fredag, og jeg vil bare lige vide om vi har lov til at tage bøger med ind til forberedelsen, der ikke har været brugt i undervisningen?
  • Stjerner

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et spørgsmål i forhold til, hvilken formel man skal bruge, når man udregner intensiteten ved lambda-max. Skal man her bruge Plancks strålingslov eller Stefan Boltzmanns lov?
  • hvilke beviser?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ...
  • Medea af Euripides - oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej allesammen, nu har jeg læst Medea af Euripides, om jeg må nok indrømme at den var meget spændende og interessandt. Undervejs fik det mig til, at stille spørgsmålstegn ved kærlighedsbegrebet i denne bog. Hvad mener I? Hvad er kærlighesbegrebet? - og hvorfor? (meget gerne nogle argumentationer)...
  • "Die Strickjacke* af Claudia Rusch

    Forumindlæg
    Der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen herinde, der har lavet en analyse af denne novelle? Venlig hilsen
  • Nogen med Gode Råd?

    Forumindlæg
    Heey Folkens, jeg skal op til NV - Eksamen her på tirsdag, og så ville jeg lige spørger jer om nogle gode råd, til hvordan man kan forberede sig....?' Vores pensumliste er på 67 side... - Gode råd, il hvordan man kan foberede sig bedst! Mange tak.
  • Vandløb

    Forumindlæg
    Jeg har set mig blind på dette spørgsmål, håber nogen har tid til at hjælpe. - Hvilken betydning har det for især vandløb når vi pumper mere og mere vand op fra grundvandet for at dække menneskenes (byernes) forbrug for vand?
  • Stress i gymnasiet - nogen kilder?

    Forumindlæg
    Jeg har om stress og presset i gymnasiet. Jeg har det bl.a. i samfundsfag, så jeg tænkte på om der er nogen der har nogle gode kilder/teorier/sociologer som jeg kan bruge?
  • Ligevægt hjælp

    Forumindlæg
    Ved ligevægt er en reaktion med K = 5,0 * 10^20 forskudt ...; koncentrationen af produkterne er forholdsvis ... Svaret er: hverken mod højre eller mod venstre; høje Hvordan kan det være ligevægten ikke er forskudt mod højre, idet at K-værdien er så høj?
  • engang mere..

    Forumindlæg
    hej...hm jeg prøver igen..er der nogen der kan hjælpe mig med rettelsen??..på forhånd tak.. ,.. To what extent people are free to choose their own lives? It is an important question. We living in a world, where people can very fast and easy get information on the hole world plan, about every th...