Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17981 til 18000 af 153957
-
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie -
ideer til et udsagn for argumentation
ForumindlægJeg skal vælge ét af nedenstående udsagn og argumenter enten for eller imod, og det skal fylde en side. Hvad synes i, at jeg skal vælge, tror nemlig ikke, at det bliver mere end en halv side. 1. Skoleekskursioner bør afskaffes 2. Der bør indføres månedlige prøver i alle fag 3. SU’en bør nedsætte... -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
SRO ... hvad skal man efter den er skrevet
ForumindlægHvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så? -
Hvordan kan jeg forbedre MIG!!
ForumindlægHej jeg har lige fået min karakterblad og er meget utilfreds med det for har fået i dansk læsning og skr. fremstilling 02 orden 4 og mundligt 4 og matematik i færdighed 02 og problem 02 og engelsk 02 i m og skr. og det samme i tysk og er vildt skuffet over den karakter jeg har fået for laver ... -
Er der eksamen på uni?
ForumindlægMin titel siger det hele..:! -
talepapir
ForumindlægKan det passe at man kun må have én side foran sig som talepapir når man eksamineres ? trækker det ned hvis man har det fulde manuskript? -
Hjælp
ForumindlægHvordan ville en god analyse af fx. ungdomssprog være? Hvad skal man tage fat i når man analysere sprog osv. -
Bevis: Differentiation af exp
ForumindlægVil gerne bevise at exp'(x)=exp I min bog står der: Da ln(x) er differentiabel med differentialkvotienten 1/x, ved vi at ((ln(y)-ln(y0))/y-y0) --> 1/y0 for y --> y0 Forstår simpelthen ikke den sætning! Hvordan lan ln/y) og en masse y'er pludselig komme ind i differenskvotienten f... -
Mediespørgsmål i dansk
ForumindlægHej, Jeg er blevet i lidt i tvivl om, hvordan man griber mediespørgsmålet an og søger derfor lidt hjælp til, hvad man skal gøre, hvis man trækker sådan et spørgsmål - især fra dem, som netop har været oppe i mediespørgsmålet. Som man kan læse herinde på forumet, så mener nogen, at man skal ind ... -
Artikel analyse
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her med en analysemodel af en artikel foran mig, men jeg har lidt et problem. Som jeg desværre først opdager nu :/ Jeg (troede) at jeg havde mine egne fine stikord til hvordan en avisartikel som regel var opbygget. (manchet, spalter, brødtekst, over- og under rubrik osv). ... -
SP: Klage over karakter
ForumindlægVille det ikke være muligt at lave en side under "Eksamen", hvor man orienterer om klagemuligheder? Evt. kan man måske finde noget på uvm.dk eller på et gymnasies hjemmeside at henvise til. Eller måske i kunne lokke en studievejleder til at skrive en artikel for jer? ½ af indlæggene i ... -
kritendom og islam samme verdensskabelse
Forumindlæghej den gamle testemente, i første mosebog handler om verdensskabelse på syv dage, af Gud. har islam også den præsic den gamle testemente? tak -
pagtsgud
ForumindlægHvad er en pagtsgud? -
HJÆLP Cultures?
Forumindlæghvad er "high and low context cultures2? kan der nogen der kan forklare det? og komme med nogle eksempler? hbåer virkelig der nogen der kan forklare! -
moderne samfund vs. senmoderne samfund
ForumindlægHvad er forskellen? :s -
Mht. Matematik B. Eksamen
ForumindlægGod aften alle:) Jeg ville bare lige høre til, om der er nogen der ved, om man kan tag matematik B. Eksamen Om på et turbokursus i sommerferien, hvis jeg dumper nu her første gang? Må man det hvis man opfylder pensumet? Og er det så en ny udarbejdet ... -
Hvad gøre det ved teksten at den IKKE er opdelt i kapitler?
ForumindlægSom overskriften siger; Hvad gøre det ved teksten, at den IKKE er opdelt i kapitler? eks. Den svære toer af Lone Aburas hjælp?! -
Prøve på 1. år
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 1.g på gymnasiet, og har nogle spørgsmål vedrørende eksamen. Min studieretning er således at jeg har matematik på C og fysik på C. Jeg har fået mig fortalt at alle de fag man har på C SKAL afsluttes det første år, er det korrekt? Ellers har jeg hørt noget med at der er 9... -
lock out
ForumindlægHejsa Jeg skal på ferie med min kæreste, vi planlage hele ferien længe før der var tale om en muligvis Lock out. Nu er jeg så bange for de udskyder prøverne. Så jeg ikke kan komme på ferie. Der er stor bekymring fordi min k&a...
