Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17981 til 18000 af 34519
  • Gensplejsning

    Forumindlæg
    Ska til eksamen i morgen tidligt. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet herunder ? Hvordan kan man overføre et gen fra et menneske til en bakterie ?
  • Tysk A eller IØ A

    Forumindlæg
    Hej, Ville høre ind til, hvad I mener er bedst/lettest at trække op på A-niveau, og hvad er jeres oplevelser med hensyn til eksamen og timerne? Vh. :)
  • Outsourcing - Offshore outsourcing

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med at læse til samf. eksamen, men kan ikke rigtig se hvilken foreskel der skulle være mellem outsourcing og offshore outsourcing?
  • Perspektivering i old

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg står overfor en eksamen i oldtidskundskab, men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg kan perspektivere Symposion og Orestes til. Hvad mener I?
  • Potensfunktioner/potensvækst

    Forumindlæg
    Skal definere begreber indenfor potens og hvad pokker er forskellen på potensfunktion og potensvækst? Altså hvis man skulle forklare det til en eksamen x)
  • Blandinger

    Forumindlæg
    Hej jeg har et eksamens spørgsmål der lyder: Fortæl om inddelingen af stof i rent stof og blandinger. Noglen der på en pædagogisk måde kan forklare mig det? :) på forhånd tak
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende?
  • Kulturmøde

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :)
  • Inddrag ny tekst?

    Forumindlæg
    Det med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt?
  • Optagelse? hjælp

    Forumindlæg
    Hvad skal man trykke på når der står; Har du en adgangsgivende eksamen eller forventer du at få en inden 5/7 i år? Hvad betyder det?
  • karakter på uni?

    Forumindlæg
    Hej alle, Når man skal til eksamen i 1. og 2. semester? får man så en karakter, eller er det blot "bestået" / "ikke bestået" ?
  • Haster!!! Almensprog forståelse

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen, og der er noget, der undrer mig. Er med et præposition eller adverbium? Jeg har en aftale med en veninde tak på forhånd :)
  • bestået??

    Forumindlæg
    hvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået?
  • Produkt til Koreakrigen?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen på mandag, hvor jeg skal fremlægge i 15 min om Koreakrigen.. Har I nogle kreative ideer til et produkt? Noget udover powerpoint og film?
  • Levende reklame Dansk

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er en 15-årig dreng som snart skal til mundtlig eksammen Jeg har trukket levende reklame. Er der nogen der har ideer til en levende reklame som jeg kan bruge
  • dispensation

    Forumindlæg
    Hej, kan høje dumpeprocenter til en eksamen samt gentagende klager over underviser som studienævnet er velvidende omkring, være med til at give et ekstra prøveforsøg?
  • Intertekstualitet eksempler??

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har trukket intertekstualitet til eksamen. Har i nogen eksempler på musik videoer eller reklamer der bruger intertekstuelitet?? Påforhånd tak.
  • fp9

    Forumindlæg
    hej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?!
  • GLEMT DATO

    Forumindlæg
    Hej, jeg er kommet i tanke om at jeg til dansk skriftlig eksamen glemte at sætte dato på ! Er det et problem?
  • Den danske samtidsroman

    Forumindlæg
    Heeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd