Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17981 til 18000 af 34519
-
Gensplejsning
ForumindlægSka til eksamen i morgen tidligt. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet herunder ? Hvordan kan man overføre et gen fra et menneske til en bakterie ? -
Tysk A eller IØ A
ForumindlægHej, Ville høre ind til, hvad I mener er bedst/lettest at trække op på A-niveau, og hvad er jeres oplevelser med hensyn til eksamen og timerne? Vh. :) -
Outsourcing - Offshore outsourcing
ForumindlægHej Er i gang med at læse til samf. eksamen, men kan ikke rigtig se hvilken foreskel der skulle være mellem outsourcing og offshore outsourcing? -
Perspektivering i old
ForumindlægHej allesammen. Jeg står overfor en eksamen i oldtidskundskab, men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg kan perspektivere Symposion og Orestes til. Hvad mener I? -
Potensfunktioner/potensvækst
ForumindlægSkal definere begreber indenfor potens og hvad pokker er forskellen på potensfunktion og potensvækst? Altså hvis man skulle forklare det til en eksamen x) -
Blandinger
ForumindlægHej jeg har et eksamens spørgsmål der lyder: Fortæl om inddelingen af stof i rent stof og blandinger. Noglen der på en pædagogisk måde kan forklare mig det? :) på forhånd tak -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende? -
Kulturmøde
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :) -
Inddrag ny tekst?
ForumindlægDet med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt? -
Optagelse? hjælp
ForumindlægHvad skal man trykke på når der står; Har du en adgangsgivende eksamen eller forventer du at få en inden 5/7 i år? Hvad betyder det? -
karakter på uni?
ForumindlægHej alle, Når man skal til eksamen i 1. og 2. semester? får man så en karakter, eller er det blot "bestået" / "ikke bestået" ? -
Haster!!! Almensprog forståelse
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, og der er noget, der undrer mig. Er med et præposition eller adverbium? Jeg har en aftale med en veninde tak på forhånd :) -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
Produkt til Koreakrigen?
ForumindlægJeg skal op i eksamen på mandag, hvor jeg skal fremlægge i 15 min om Koreakrigen.. Har I nogle kreative ideer til et produkt? Noget udover powerpoint og film? -
Levende reklame Dansk
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng som snart skal til mundtlig eksammen Jeg har trukket levende reklame. Er der nogen der har ideer til en levende reklame som jeg kan bruge -
dispensation
ForumindlægHej, kan høje dumpeprocenter til en eksamen samt gentagende klager over underviser som studienævnet er velvidende omkring, være med til at give et ekstra prøveforsøg? -
Intertekstualitet eksempler??
ForumindlægHej alle, Jeg har trukket intertekstualitet til eksamen. Har i nogen eksempler på musik videoer eller reklamer der bruger intertekstuelitet?? Påforhånd tak. -
fp9
Forumindlæghej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?! -
GLEMT DATO
ForumindlægHej, jeg er kommet i tanke om at jeg til dansk skriftlig eksamen glemte at sætte dato på ! Er det et problem? -
Den danske samtidsroman
ForumindlægHeeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd
