Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 17981 til 18000 af 89230
  • Sød opgave om metrisk rum.

    Forumindlæg
    (a) Jeg er nået frem til at sige, at μ(x,x0) > 10. Dette må vel betyde, at de første ti element af x er samme samme som de første ti element af nulfølgen. For den n. element af x vil være forskelligt fra nulfølgen for alle n≥11. Er det korrekt? Er der en bedre måde at forklare det på? ...
  • Dansk og samf. eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.??
  • AT9 - citater og referencer?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer
  • Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?

    Forumindlæg
    Som overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!!
  • hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?

    Forumindlæg
    hey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med!
  • Fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Hej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt.
  • hvilken betydning

    Forumindlæg
    hvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ????
  • må jeg tage det med?

    Forumindlæg
    Min lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater!
  • Karakter ved skr. studentereksamen

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvornår man kan få de skr. karakterer ved studentereksamen..? Det er vel omk. d. 10 juni..?
  • Hvordan forgår det??

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal snart op i 10.klasse fysik prøve og jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Så jeh håber der er nogen der kan? Tak :)
  • AT - Karakter?

    Forumindlæg
    Hejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT?
  • Engelsk A ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    Eftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak
  • En flinker fyr

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen.
  • deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B. Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har...
  • Overenskomst?

    Forumindlæg
    Nogen der kan, med lette ord, forklare mig hvad "overenskomst" betyder. Ved godt, at det er Dansk Arbejdsgiverforening og Landsorganisationen der skal forhandle om overenskomsten. -Men hvad er det lige "overenskomst" er? Tak på forhånd! :)
  • STX eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg...
  • Hvad gør jeg?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har fået læst alt mit kemi pensum igennem flere gange, men jeg føler desværre at jeg stadig ikke kan finde ud af kemi, som jeg skal op til om 3 ugers tid. Jeg tror jeg ikke vil kunne klare det. Det er som om jeg ikke kan finde ud af det lige meget hvor meget jeg læser. Har i en god ide ...
  • mdt. dk??

    Forumindlæg
    Hej Skal på torsdag op i mundtlig dansk. Er i tvivl om nogle ting. -Når man skal perspektivere til andre tekster, kan/skal man så have den/de tekster med ind til bordet hvor man så kan henvise til? -Hvormange tekster man bør perspektivere til? -Hvordan skal man fortælle om tidsperioden ens tek...
  • Psykologieksamen - hjælpemidler?

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der ved med sikkerhed, om man må have egne notater (som ikke er skrevet i forberedelsestiden) med ind til eksaminationen i psykologi?? Jeg har nemlig ikke kunnet finde noget om det :s og vi måtte jo gerne til historie - og sidste år havde jeg både til tysk og geografri - så j...
  • Skal man op i mundtlig historie i 3.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB