Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18001 til 18020 af 35495
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen.
  • Haster plz

    Forumindlæg
    Heej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :)
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • FYSIK!!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej jeg er en 1'ger som skal op til eksamen i fysik snart. Hvordan laver jeg en disposition til mine spørgsmål?
  • EFTERLYSNING ...!

    Forumindlæg
    Heeey allesammen Jeg efterlyser hermed nogle gode råd til mundtlig samfundsfag eksamen. Takker på forhånd :)
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Jeg har et problem med at finde ud at hvad energikæder er for noget? Jeg har en eksame imorgen om hvilestofskifte, så hvis i ved noget om emnet, må i meget gerne skrive til mig.
  • Vand?

    Forumindlæg
    HEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - )
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Nogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf
  • HASTER! Alfa, gamma og beta.

    Forumindlæg
    Nogle der har styr på alfa gamma og beta ? Plzzzz vi mangler så meget hjælp før eksamen. Hvordan vil du påvise (og kende forskel på alfa, beta- og gammastråling?
  • Noter til afsætning A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at læse op til Aø eksamen på fredag, og mangler notater.... Er der nogle som har det? og er villige til at dele? :) MVH Andreas
  • skr. fysik 2005

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C?????
  • asymptoter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem...
  • åååh HISTORIE OG DANSK METODER.

    Forumindlæg
    Hej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M
  • Meine beste freunde - Gabriele Herzog

    Forumindlæg
    Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!!
  • MANGAN I STÅL?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak...
  • ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak!
  • Ioner.

    Forumindlæg
    Heej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
  • Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?"