Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 18001 til 18020 af 24044
-
The Obesity in UK
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der sidder ind med oplægget til engelsk opgaven "The obesity in UK" på 2 års niveau på Hhx. Jeg ville blive superglad, hvis der var nogen der havde den elektronisk og kunne oploade den, da jeg har meget travlt og opgaven skal afleveres meget snart.. Hilse... -
Lille stil på 500. Kigges igennem, takker :)
ForumindlægHejsa. Jeg har en lille engelsk stil på 500 ord, som jeg meget gerne vil have tjekket igennem for fejl. Kunne virkelig være en god hjælp for mig, da jeg har kopiret den som den er, også vil jeg gerne have den i rettet version så jeg kan se mine fejl da min lærer ikke retter så jeg kan se alle min... -
Ide til underemne til essay??? (HASTER)
ForumindlægOverskriften er 'Should animals be treated better?', jeg har i forvejen skrevet om 'animals kept in zoos' og 'wildlife under threat', men mangler desperat et sidste lille emne?! -til en cambridge engelsk hand in -
Hjælp, det haster virkelig!
ForumindlægHej :) Jeg står i denne MEGET uheldige situation, at jeg har en eng. afl. til imorn', ville høre om nogen kunne hjælpe mig med dem, som er super god til engelsk? (lave den eng. afl. for mig?) - jeg vil selvfølgelig lave noget andet tilgengæld (: - Håber på svar meget snart, for det haster vi... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f... -
Oversættelse af 1 sætning
ForumindlægHvordan ville I oversætte denne sætning til engelsk? Hun tog fri fra arbejde mange dage, mens hun ventede på, at reparatøren fra firmaet skulle få den repareret. Jeg har oversat den således: She took many days off from work, while she waited for the repairman from the company to suppose to re... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
"Optagelseprøve "
Forumindlægjeg Sidder og mangler en form for hjælp nogle der aner hvad jeg kan risikere at komme op i når jeg skal op i Dansk engelsk Fysik/kemi og matematik 20 min mundtligt. nok mest matematik jeg er ude efter det er prøve til HTX. Tak På forhånd :) og prøve bliver afholdt 03/5 -
Bøger - internet - 3.G - HHX
ForumindlægHej alle sammen. Efter sommeren skal jeg starte i 3.G og jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til fagene. Har I gode bøger/internetsider om Virksomhedsøkonomi A, afsætning A, engelsk A (grammatik på dansk), dansk A og matematik A? Jeg kunne virkelig godt tænke mig det.. -
Forstår ikke korrekt, nogle som kan hjælpe ? :)
ForumindlægHej, jeg har fået noget engelsk, som jeg skal lave. Men jeg forstår ikke, hvad det her vil sige'' A. Vælg to tekster og lav referater af dem Lav også en sammenligning af to andre tekster 250 ord B. Forberede samtale om familieliv. Hvad betyder det, er der nogle som evt kunne hjælp... -
Enhver er sin egen lykkes smed
ForumindlægMangler den engelske udgave til "Enhver er sin egen lykkes smed". Jeg kender godt 'the chickens have come home to roost', men det er mere 'man ligger som man reder' eller 'som man sår, høster man'. Håber nogle kan hjælpe ;) -
Nelson Mandelas "dom"?
ForumindlægHej SP :-) Jeg kan ikke finde en ordentlig hjemmeside, hvor der står konkret noget om hvad Nelson Mandela er blevet dømt for, hvad dommen lød på og hvor lang tid den den varede. Hvis i kan finde en god side på dansk eller engelsk, må i meget gerne linke den til mig. På forhånd tak. Mathias Winkel... -
Osmose - Hvorfor???
ForumindlægHvorfor får man rynker på fingerspidserne efter man har været i bad? Jeg skal give et eks. på Osmose i hverdagen, og jeg mener dette kunne være et godt eksempel. Jeg har fundet nogle forklaringer på nettet, men alt sammen er på engelsk. Håber der evt. er nogle der kan hjælpe mig her i forummet. :) -
"Retrograde humans", hvad betyder det ?!
ForumindlægJeg skal skrive et kort referat af en engelsk tekst der handler om "avling af supermennesker" (gennem en såkaldt " genius sperm bank" ) linket til teksten: http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/programmes/horizon/sperm.shtml Ordet "retrograde humans" indgår i teksten, og j... -
Hjælp - Brexit
ForumindlægEr der nogen kloge mennesker der har nogen gode ideer? Emnet jeg overvejer er Brexit Fagene er enten Samf A og Mat b, eller Samf A og Engelsk A Har i nogen gode ideer mht. fremgangsmåde, vinkler, data, taler, eventuelle problemer og problemstilliger mv. På forhånd tak. -
Need Assistance (Poem)
ForumindlægEr der nogen der er gode til analysere digte på engelsk. Jeg har et der hedder "Listen Mr. Oxford Don", og jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal stille op med den. Håber at nogen har kan kigge på den. Digtet kan findes her: http://www.images.hachette-livre.fr/media/contenuNu... -
Har man bestået HF hvis...
ForumindlægVi har en lille diskussion i gang…. Er det muligt at bestå HF hvis man f.eks. dumper mundtlig dansk A eller engelsk B? Har indtil videre et snit på 10,8 (ny skala) og forventer ikke at få et samlet snit på under 7. Men skal alle obligatoriske fag være bestået for at have gennemført HF? -
hhx eller stx
ForumindlægHar brug for et svar så hurtigt som muligt!!! Hej jeg er lige startet på hhx har gåer her i lidt over en uge det interessere mig overhovedet ikke og jeg fortryder lidt at jeg har taget det. Jeg er ikke særlig god til matematik. Jeg har altid klaret mig godt i engelsk, dansk, geografi og biolo...
