Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 18001 til 18020 af 75447
-
eneglsk stil. vil du rette?
Forumindlæghej. det ku være rigtig dejlig hvis bar en vil læse min engelsk stil. jeg har to som jeg lige har skrevet færdig. den ene er på 1½ side og den anden på ca 2 sider- har brug for jeres hjælp så håber nogen har tid til det. det ku være en stor hjælp. jeg går gym 3g. hilsen lis -
Upload opgave
ForumindlægHey... Hvordan pokker uploader man en opgave? O.o /Søren -
Gymnasier - erfaringer
ForumindlægHej derude Jeg overvejer at skifte gymnasie bl.a., pga. en manglende arbejdsmoral - at folk sidder på Facebook i timerne (så lærerne skal gentage sig selv mindst 10 gange), og at det virker "normalt" ikke at have lavet sine lektier. Folk laver bare så lidt så muligt. I den forbindelse, ... -
At hæve og reducere paranteser
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvordan jeg hæver paranteser og reducerer? Plus, minus og gange paranteser. -
HATSER
ForumindlægHejsa jeg skal snart op til old eksamen og ville hører om i har nogle gode spørgsmål man kan stille en tekst for at analysere den basistekst man nu får? -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
SandsynlighedVSodds
ForumindlægEr der virkelig ikke en der kan hjælpe? Formlen for sandsynlighed er givet ved p = odds/1-odds og formlen for odds er givet ved odds = p/1-p What probability does your model predict for a 60-year-old male with an ejection fraction of 40%, and a self-rated health of 5? (hint: look up the formula... -
Engelsk mundtlig eksamen..?
ForumindlægHej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig. -
Sagprosa
ForumindlægHej. Jeg kan komme op i sagprosa til eksamen på fredag. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe opgaven an.. Jeg ved ikke præcist, hvad sagprosa er eller hvordan man skal analysere det. Nogle der kan hjælpe? :-) -
Kridtstreg på tavlen
ForumindlægEleverne i 7.a skulle vurdere længden af en kridtstreg på tavlen. Her er deres gæt i cm:31,32,29,32,33,27,34,30,30,28,30,29,31,30,34,32,27.a Indsæt observationssættet i en tabel .b Beskriv observationssættet ved hjælp af deskriptorer. c Tegnetboksplot. -
Retning af stil.
ForumindlægJeg har aflevering i morgen og vil helst gerne have min dansk stil rettet af en , som er rigtig god til sprog og grammatik. Anyone? :) -
10.klasse
ForumindlægHej Jeg går på en htx gymasium og gerne vil skifte til en stx, men gymasiumet jeg har søgt ind på siget at det er et stort skift fra htx til stx ligenu så det er ikke muligt, kan jeg så godt skifte til 10.klasse, hvis jeg godt kan skal jeg så gøre det, hvad forslår i? -
Essay
ForumindlægJeg skal lave et Essay til på fredag, som skal handle om, at have frikvarter! Nogle som kan hjælpe, da jeg er helt lost..:)) -
NF-eksamen ( på HF)
ForumindlægHej. Nu må I lige rette mig, hvis jeg er helt ude på dybt vand. Det er ift. NF-eksamen på HF, som jeg skal op i om nogle måneder. Det jeg er usikker på, er hvordan det EGEBLIG forlæner. Jeg ved, det er 2 mundtlige eksamener. Den fællesfaglige-eksamen, er dog den jeg er maks i tvivl om. Skal man... -
Produkt
ForumindlægHej!!! jeg står i krise med at skulle finde på et produkt til min problemformulerings spørgsmål til onsdag. Spørgsmålene er : Hvilke årsager der til Israel-Palæstina konflikten, og hvorfor blusser konflikten op igen og igen? Hvordan kan en mulig og realistisk løsning af Israel-Palæstina konfil... -
Trigonometri
ForumindlægEr der nogen, som har eksempler på forskellige hjemmesider, hvor man kan trigonometri. FInde vinkler og siderlængder ved hjælp af sinus, cosinus og tangens ? Mvh, Mathias Godt nytår! -
beestem parablen toppunkt ved diff.regning
ForumindlægHar prøvet mig frem, men fatter det ikke alligevel. 1.Y= 2x^2-12x+9 Y= 4x-12x+9 skal jeg så finde d = diskriminanten? d= b^2*4ac 2.Y=-x^2+4x+3 y=-2x+4x+3 -
Fejlbedømt skr. dansk
ForumindlægTil skriftlig dansk fik jeg et 8-tal, hvilket jeg ikke brød mig om, da jeg fik 10 i års-karakter. Min dansklærer har så lige ringet til mig, og hun fortalte mig at hun synes, at jeg var blevet meget hårdt dømt. Hun ville råde mig til at skrive en klage, idet hun mener, at jeg mindst ligger til et... -
Ligninger med y og x
ForumindlægHvordan laver man sådan en ligning y = -2x + 9 ? Jeg er god til ligninger, men det her med Y er først noget, vi har lært her i 9. -
Dilemma!
ForumindlægMin pt nuværende studieretning er Mat A Fys B Kemi B Problemet er så at jeg ikke har mulighed for at få Bio på A senere hen, hvilket jeg gerne vil. Jeg har så fundet ud af at hvis jeg vil have Bio A, så må jeg skifte studieretning til Mat A Fys A Bio A Men dette valg indebærer dog, at jeg p...
