Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18041 til 18060 af 156873
-
Kartoffelkuren & Pinsepakken
ForumindlægJeg vil gerne efterlyse disse 2 ting. Har søgt på nettet, men synes ikke at kunne finde det. Specielt kartoffelkuren, 1986, har jeg svært ved at finde noget om. Hvis nogen ved, hvor man kan finde dem, så vil jeg med glæde høre det.Hvis i lige har fundet den, eller har den, så kunne det være rart,... -
Spiral
ForumindlægHej!\nEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde et bevis for Archimedes spiral på nettet. Det må helst være på Dansk eller Engelsk! -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej... Er der ikke en der gider hjælpe mig med at oversætte noget dansk tekst til engelsk? det er på 10 linier... PLZ det haster -
hjælp til resume
ForumindlægEr der nogen der ville læse min rapport igennem hurtigt og hjælpe mig med at lave et engelsk resume? Pleaaase? Skal aflevere om en halv time. På forhånd tak -
Hjælper dig gerne med din SRP - billigt!
ForumindlægHar du brug for hjælp til din SRP? Så skriv en privat besked, og hør nærmere om, hvad jeg kan hjælpe dig med og hvad det vil koste dig. Bare rolig, det er gymnasie-venlige priser :) Jeg er færdiguddannet kandidat i historie og dansk. Kan eventuelt sende mit eksamensbevis som dokumentation, hvis... -
En redegørelse?
ForumindlægHej alle sammen;D Jeg skal skrive en redegørelse af en novelle. Men er er i tvivl om hvad forskellen på en redegørelse og et referat er? Nogen der kan forklare mig det? Jeg har kun fået at vide at man i en redegørelse selv må bestemme i hvilken rækkefølge man fortæller tingene i, men er der ikke ... -
Farvestoffer.
ForumindlægHejsa.. Er der nogle som har nogle gode links eller evt. kan hjælpe mig med følgende: Den kemiske baggrund for farvedannele i et organisk farvestof. Naturlige naturidentiske og syntetiske farvestoffer. (beskrivelser) Har prøvet søgemaskiner, min fars leksikon og wiki.. Jeg kan ikke rigtig finde n... -
karekter gennemsnit
Forumindlæghvordan regner man snit gennemsnit ud hvis man har både a,b og c niv. fag... har hørt at b tæller for 1,5 og a for 2... er det rigtigt -
Eksamen
ForumindlægHey...Går i 2 g på sproglig linie, men var ikke oppe til nogle eksamen i 1 g, så mit spørgsmål er, hvor mange skal man minimum have været oppe til efter 2g.???Endvidere er jeg ikke speciel glad for naturfag, men skal man op til i 2 g.Både mundtlig og skriftlig...???Nogle jeg har snakket med, mene... -
hjælp..
ForumindlægHejsa...!!!Har et kæmpe stort problem. Har fået dansk stil tilbage, som min lærer åbenbart mener at jeg har snydt med.DEt har jeg ikke. Det enste jeg har gjort, var at finde nogen informationer om forfatteren i vores litteratur-håndbog. Og det har jeg så omformuleret, men hun mener stadigvæk, at ... -
Klumme om en særlig dag
ForumindlægOplægget lyder som følgende: 4 En særlig dag - Susanne Sayers har skrevet en klumme, hvori hun leger med ideen om at indføre en Smilets dag. - Hvad kunne du godt tænke dig at markere med en særlig dag? - Skriv en klumme om det. Jeg har skrevet klummen, men mangler noget konstruktiv kr... -
stam funktion
Forumindlægskal finde stamfunktion af f(x) = 9/3-4x , kan ik lige overskue det, skal laves i hånden -
Lommeregner til eksamen
ForumindlægJeg går i 2g under den nye reform, og jeg har mat A. Vi bruger TI-89. I skr. eksamen, er det så tilladt at bruge lommeregneren, selvfølgelig i delen med hjælpemidler? -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
Sværeste videregående uddannelse
ForumindlægHej alle... Jeg har længe spekuleret på hvad den sværeste videregående uddannelse er, man kan vælge i Danmark. Nogle bud? Jeg ved godt at nogle har matematisk intelligens mens andre har andre intelligenser, men der må være visse uddannelser der skiller sig ud. ... Julie. -
Eksamen (A-niveau)
ForumindlægHej.. Jeg har prøvet at kigge efter, hvordan et spørgsmål kunne lyde til eksamen i biologi på A-niveau.. Men jeg kunne kun finde spørgsmål til nogle på c-niveau.. Er der nogle der kan komme med et eksempel? På forhånd tak -
FS10 Matematik 2012
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor/om man kan finde FS10 i matematik fra 2012 på nettet? Tak på forhånd :-) Ps. kan ikke selv finde det! -
Manglende afleveringer
Forumindlæghvis man i 2g mangler nogle afleveringer i fag, som man IKKE afslutter, er det så rigtigt, at man ikke kan gå videre til 3g eller hvad er reglerne for det? tak for hjælpen. -
Matematik STX
ForumindlægNogen der ved om studienet har lagt et svar ud til stx123-MAT/A-07122012? jeg leder efter en besvarelse -
stamfunktioner
Forumindlæggøre rede for arealberegning ved hjælp af stamfunktioner? hvad skal jeg komme ind på præcis. er det bestemt integral
