Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18041 til 18060 af 35495
-
svære ord på dansk
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op til eksamen her på torsdag i dansk ( diktat). Jeg tænkte på om i kender nogle ord, som er forvirrende at stave på dansk. -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah -
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Sidste gode råd
ForumindlægHej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p -
planteplankton
Forumindlæghej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak -
Raketligningen
ForumindlægHvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak. -
Bilag - AT
ForumindlægNogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ? -
Gode råd til Matematik?
ForumindlægHej "studies" Jeg skal til "matematik" eksammen på onsdag, så er der nogle der kan give mig gode råd???? - Tak på forhånd!!!(-; -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
ligning
ForumindlægHvordan løser man følgende ligning, fattet den ikke til færdighedsregningen i eksamen x/4 + 6 = 4 / <- er x fjerdedele. -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg vil ritig gerne have hjælp til at kunne skrive min synopsis til Dansk eksamen. Jeg vil gerne kunne få det helt enkelt og konkret :-) Tak på forhånd :-) -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
biologi opgaver
Forumindlæghej :) jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med de vedhæftede opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres, det er hjælpe opaver så jeg kan være forberedt til eksamen imorgen. -
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
kemi opgaver
Forumindlæghej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
