Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18041 til 18060 af 35495
  • svære ord på dansk

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg skal op til eksamen her på torsdag i dansk ( diktat). Jeg tænkte på om i kender nogle ord, som er forvirrende at stave på dansk.
  • Regnskabsanalyse

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea
  • Datalogi

    Forumindlæg
    Hej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • planteplankton

    Forumindlæg
    hej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • Gode råd til Matematik?

    Forumindlæg
    Hej "studies" Jeg skal til "matematik" eksammen på onsdag, så er der nogle der kan give mig gode råd???? - Tak på forhånd!!!(-;
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • ligning

    Forumindlæg
    Hvordan løser man følgende ligning, fattet den ikke til færdighedsregningen i eksamen x/4 + 6 = 4 / <- er x fjerdedele.
  • Hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    Jeg vil ritig gerne have hjælp til at kunne skrive min synopsis til Dansk eksamen. Jeg vil gerne kunne få det helt enkelt og konkret :-) Tak på forhånd :-)
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • biologi opgaver

    Forumindlæg
    hej :) jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med de vedhæftede opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres, det er hjælpe opaver så jeg kan være forberedt til eksamen imorgen.
  • AT årsprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • kemi opgaver

    Forumindlæg
    hej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.