Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18041 til 18060 af 132250
-
spansk mundlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til spansk mundlig eksamen. Det var den eksamen jeg virkelig håbede jeg IKKE trak. Nogen der har været op før og kan fortælle mig hvor meget de faktisk forventer man skal kunne? hvordan er spørgsmålene? nogen der har fif til forberedelsen? Tak på forhånd -
Samme lærer i mat B og mat A?
ForumindlægHej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det? -
Regression via maple? Bestemme tallene a og b.
ForumindlægRegression via maple? Opgaven er vedhæftet. -
Bevis for differentialkvotient (ax+b)'=a
ForumindlægGodaften.Jeg er i færd med at øve mine beviser for differentialkvotienter.Dertil så jeg at mine lærer har tilføjet at inden beviset for ovenstående udføres, bør vi forklare hvorfor resultatet ikke er overraskende.Har det noget at gøre med at differentialkvotienten i et punkt, netop angiver tangen... -
Nogen der har lyst til at rette noget engelsk?
ForumindlægHejsa Jeg ville høre om nogen der havde lyst til at rette min essay for grammatiske fejl. Det vil betyde enorm meget Sid mit svar i dette forum Hilsen Marie -
Optimal mad og væske før en eksamen?
ForumindlægJa, kom med et bud, som sætter ydeevnen i top. Gerne både morgenmad og aftensmad til dagen før!! -
Historie eksamen STX - Hurtigt spørgsmål!
ForumindlægSkal man inddrage ALLE de opgivne tekster og billeder? Det er der nogen, der siger, og jeg synes, det virker som meget at skulle nå på 10 minutter! :s -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Eksponentiel vækst / funktion bestemmelse af a og b
ForumindlægHej, jeg har bare et spørgsmål omkring bestemmelsen af a og b i en eksponentiel funktion. Har jeg ikke ret i, at hvis man får udleveret en tabel med flere x og y koordinater, kan man ikke bare tage udgangspunkt i to sæt. Altså at man er nødt til at regner med hele tabellen og derfor udregne det p... -
Puffersystemer, hjælp! (opg. 58, s.97 Basiskemi B)
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp/løsningsforslag med følgende opgave, og det haster: Man har 500ml pufferopløsning, der indeholder NH3 i stofmængdekoncentrationen 0,100 M og NH4Cl i stofmængdekoncentrationen 0,200 M. a) Beregn pufferopløsningens pH-værdi b) Der tilsættes 20mL 0,100 M HCl. Beregn pH-æ... -
grafer, A og B, f og f'?whaaat ?
ForumindlægHej alle. Jeg er 'stuck' med en opgave som burde være så simpel som en opgave kan være. Men kan bare ikke argumentere eller se for den sags skyld hvad der er hvad. Så hvis i ville fortælle mig hvordan man kan finde ud af hvad der er hvad ville jeg være taknemmelig. -
9. Klasse Fysik Kemi Eksamen
ForumindlægHej er der nogen derude, som kende nogle gode forsøg at bruge på 9. klasses fysik niveau, til eksamen? Jeg skal bruge to forsøg til hver: - Syrer og Baser - Salte og Ioner - Radioaktivitet - Magnetisme og Elektromagnetisme - Olie og Frobrænding Tak på forhånd :) -
Hvornår får man -3 til skriftlig eksamen
ForumindlægHej venner: Til årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 mundtligt. Grunden til jeg henvender mig til jer er, kan man få -3 til skriftlig eksamen og hvornår kan man risiker og få det.. Det drejer sig om Matematik A -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk? -
Engelsk outline om alkohol afhængighed - forslag
ForumindlægHej - jeg er ikke den bedste til Engelsk, og skal lave en outline om alkohol afhængighed. Men jeg er gået lidt kold og kan ikke komme længere, så vil høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan komme ind på under emnet? På forhånd tak :-) -
Engelsk kursus søger i sommer 2015
ForumindlægJeg efterlyser nogen der kan vejlede mig til hvor jeg kan læse Engelsk i sommeren, så jeg kan blive dygtigere? Jeg er ikke pt så dygtig, men vil gerne bruge sommeren til at virkelig gøre noget ved det. Jeg bor i København Sydhavnen. -
Nordirland samfund+engelsk. probl. form?
ForumindlægJeg skal skrive om nordirland i overemnet krig og medier, men jeg har lidt problemer med at få udarbejdet problemstillinger og problemformulering. Det er i samfundsfag og engelsk, jeg skriver. Nogle forslag? Jeg burde måske have valgt historie istedet for samfundsfag, men det er desværre for sent... -
Engelsk, nogen som kun være søde at hjælpe..
ForumindlægHey .. Har brug for hjælp, nogen før har lavet den her; Engelske stil før, så være sød at sæt den ind eller et eller andet. Stilen hedder; Lapping up paperless learning Vil seriøst blive så glad hvis nogen sat den ind. -
Engelsk stil, ca. 700 ord
ForumindlægHejsa Er der nogen, der kunne være sød at rette min engelsk stil? Jeg vil sætte pris på at kunne sende den pr. mail, da min lærer ikke forstår eller accepterer denne side. Den skal afleveres imorgen. Mange hilsner, Tissi -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :)
