Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18061 til 18080 af 141843
-
I will be glad
ForumindlægIf you would check my english assignment.It is just a half page.I want to send it via e-mal, if it is okey?thanks. -
1. mosebog
ForumindlægHvilke ligheder og forskelle er der mellem de to skabelsesberetninger fra 1. mosebog kapitel 1 og 2? -
engelsk eksam, hjælp! det haster
Forumindlæghej Jeg skal meget snart op til engelsk mundtligt, eksamen. Jeg håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der har analyse på følgende tekster * Shopping for one * Pm`s wife crusades against the bullies * Together we can beat the bullies * The happiest days of your life af Penelope Lively * To keep th... -
lidt hjælp til rapporten!
ForumindlægJeg skriver lige et par linier fra raporten så i ved hvad det handler om!udførelse:prøvcens koncentration og mængde afpasses efter at der højst skal bruges 25 mL 0,1 M EDTA.Først bestemmes [Mg^2+] i MgCl_2 opløsningen som tilsætes for at tydliggøre omslagspunktet.bestemmelse af [Mg^2+]20 ml 0,1 M... -
gode punkter til disp.
ForumindlægKære jer derude! jeg er igang med at lave en disp. i engelsk som skal afleveres d. 22. maj 2012 til eksamen! men.. jeg har lidt besvær med at finde på nogle gode punkter som jeg skal snakke og fortælle ud fra. mit emne er the stollen generation. jeg håber nogle søde mennesker er parat t... -
Svingninger og bølger?
ForumindlægJeg har lavet en lang rapport om svingninger og bølger.. men skal slutte af med Konklusion på hele emnet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal slutte af med.. har du nogle ideer? -
|AB|=|CD| ?...hvordan løses den?
ForumindlægEr der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig... Vis, at de stykker AB og CD, der afskæres af en ret linie mellem koordinatakserne og grafen for funktionen f(x) = 1/x er lige lange, altså at |AB|=|CD| Jeg har fået et hint: Sæt B(p;1/x) og C(q;1/q) Man kan se situationen her: http://peecee.dk/?... -
Optagelsesprøve d. 29. Marts!!
ForumindlægHej, jeg har skrevet har skrevet det før, men da ingen svarede, så vil jeg gerne prøve igen. Jeg skal til optagelses prøve her den 29. Marts, jeg skal op i dansk, matematik og engesk, mundligt. Jeg vil bare gerne vide, hvad er det helt præcis man skal? Altså i dansk har jeg fået at vide, at man... -
hjælp!
ForumindlægHvad er den fortalte tid og fortælletid? hvor meget strækker tiden med hensyn til eventyret "de røde sko"? nogle, der ved det..? tak ;) -
Strukturformel
ForumindlægHej, nogen som evt. kan hjælpe med de har spørgsmål, og forklare hvordan man kommer frem til de forskellige ting. Spørgsmålene er vedhæftet. -
Polterabend
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skal skrive an litterær atikel om Jan Sonnergaards novelle Polterabend. Jeg skal give en analyse af miljøet i novellen, både den sociale og fysiske, men ligenu er jeg Fuldstændig lost. Håber i har nogle gode noter, jeg må få eller hjælp til hvad jeg kunne skrive om. ... -
Klumme
ForumindlægHvad er en klumme -
IT
ForumindlægI Tivoli har man en udbredt brug af tv-overvågning af kunder og ansatte. Dette gør de naturligvis både af hensyn til sikkerheden i forlystelserne og af hensyn til tyveri m.v. a) Man skal komme ind på, hvordan overvågning kan påvirke medarbejderne - positivt såvel som negativit. Tage udgangspun... -
debittering og kredittering
ForumindlægHej, jeg er ny herinde og retningslinerne er godkendt for min side. Jeg vil gerne have hjælp, hvis det er muligt at have hjælp herinde fra, det ved jeg ikke noget om, da jeg lige har fået min bruger oprettet lige nu. men jeg er en pige og jeg er en hg elev. Mit spørgsmål, det er om der nogen heri... -
Genetik Biologi
ForumindlægEn rar sjæl der vil hjælpe med biologi? - En kvinde får efter en genetisk undersøgelse at vide at hun er bærer af en defekt allel af et autosomalt gen. Individer som er homozygote for den defekte allel, har en meget sjælden sygdom. a) Hvad er sandsynligheden for at kvindens søn er bærer af den ... -
Energi
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig lidt med en fysikopgave omhandlende en lampes nyttevirkning? evt add på msn? -
Resume af H.C. Andersens "Snedronningen"
ForumindlægJeg leder efter et kort resume af H.C. Andersens "Snedronningen". Jeg har ikke tid til at læse og analysere den fulde version - så leder derfor efter et kort resume. Mvh. CT. -
Hjælpeverber
ForumindlægHej vil nogen være så venlig af oversætte disse sætninger fra dansk til tysk: PÅ FORHÅND TAK:D Er du rask Nej, jeg er meget syg. Han bliver rask igen. Hr. Müller, har de mavepine? Nu bliver det svært. Men jeg bliver klogere Har du en søster? Nej, men jeg har en bror. Vi har fri næste time Vi er ... -
Hjælp-Ødipus fortolker søges
ForumindlægjEG HAR VIRKELIG BRUG FOR EN DECIDERET FORTOLKER. Her menes, at for hver strofe/vers i ødipus, skal forklaes, og fortolkes forstår den ikke... Nogle der evt. har grundige og gode noter????? Gerne maile [email protected] -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller???
