Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 18081 til 18100 af 34685
-
dirvhuseffekten
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen imorgen, men har brug for hjælp. Hvordan foregår drivhuseffekten? Kan i give mig en kort og grundigt forklaring Tak på forhånd -
Hjælp! Fsa mundtlig tysk
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor lang tid man skal fremlægge til tysk eksamen? ps: Det er prøv form B Har virklig brug for hjælp! På forhånd tak. -
gaskonstant for CO2
ForumindlægEr der nogle som evt ligger inde med en databog, eller bare ved hvad gaskonstanten, R, er for CO2? håber inderligt på hjælp snarest, da jeg skal til eksamen i morgen. på forhånd tak (: -
Spørgeskema : Overvågning i DK
ForumindlægHej alle. Hvis du lige ville tage 2 minutter til at besvare dette spørgeskema, ville jeg sætte stor pris på det. Skal bruge det i forbindelse med min AT eksamen. På forhånd tak :) www.askpeople.dk -
landbrug
Forumindlægokay så jeg skal op i eksamen i morgen? jeg skal snakke om noget med landbrug så hvad er økologisk landbrug i detaljer ? og konventionelt landbrug i detaljer? -
VØ A - redegør for virksomhed
ForumindlægHej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd! -
til hylenblomst
Forumindlægsådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :) -
Citater
ForumindlægJeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet? -
BIOLOGI A STX SKRIFTLIG 2011
ForumindlægEr der nogle der var til Bio A skriftlig eksamen i onsdags (d. 25) som vil sende mig deres svar? ER SÅ I TVIVL OM JEG HAR LAVET MIT RIGTIGT:( -
Energiformer
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød! -
Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2) -
Bestemte integraler og punktmængde
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad sammenhængen mellem det bestemte integral og areal af punktmængde betyder? Skal bruge det til en eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være en life saver :-) -
Syre og baser - anvendelse?
ForumindlægHej allesammen Jeg er ved at udforme talepapir til eksamen, og er nået til dette punkt.. Anvendelse af syre og baser? Hvordan anvendes det i hverdagen? Er ikke lige helt med.. -
Hvad er det budskab??
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
Hvad er et budskab?
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
drivehuseffekten
Forumindlæghej alle jeg skal op i naturvidenskab eksamen i 10. klasses niveau, og der skal stilles spørgsmål om, hvad er drivehuseffekten for noget? kunne I søde mennesker fortæller mig om hvad er drivehuseffekten plez på forhånden tak -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
Giftstoffer i miljøet
ForumindlægHej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen? -
Russisk Formalitet
ForumindlægEr der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd -
Titalssystem
ForumindlægHej alle! Ville høre om der er nogen der kan give en kort men super forklaring på hvad 10-talssystemet er. Vi er to 1.g'er der sidder og læser til eksamen. Det er ret så vigtigt! Tak :)
