Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18081 til 18100 af 35495
  • hjælp - elektrolyse!!!

    Forumindlæg
    heeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener?
  • Risø-kilderne !

    Forumindlæg
    Overskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :)
  • Bevis af tværvektor

    Forumindlæg
    Hej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas
  • Dansk mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. jeg skal op til eksamen på onsdag i mundtligt dansk i folkeskolen.. hvordan læser man op til dansk... ? og er der nogen der har en analyse model til radio reportage. tak på forhånd :)
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie
  • Lineære funktioner egenskaber

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er...
  • Modkultur, delkultur eller subkultur?

    Forumindlæg
    Hej! Er muslimer i danmark en modkultur, delkultur eller subkultur? Jeg synes selv det er en modkultur, men er ikke sikker? Ønsker en god forklaring, da det er til eksamen! På forhånd tak. Mvh.
  • Relevant om Vindinger og Strøm

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om vindinger og strøm. på forhånd mange tak!
  • Diagonalen på et kvadrat?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke huske hvordan man regner længden af diagonalen i et kvadrat? Nogle der kan hjælpe mig, skal snart til eksamen! På forhånd tak (:
  • svært v matematik

    Forumindlæg
    heej jeg har svært ved matematikken selve logikken hvad kan jeg gøre forberede mig til eksamen har I nogle gode råd ?
  • Relevant om Ohm's Lov

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om Ohms Lov? på forhånd mange tak :)
  • Tekst til Moral&Ansvar

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please...
  • udenadslæren

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida
  • Diagonalen i et rektangel?

    Forumindlæg
    Hey alle ;D Jeg skal snart til eksamen, men har glemt hvordan regner diagonalens længde ud i et rektangel. Nogle der kender svaret? Mvh Camilla.
  • Dansk Mundligt Disposition "levende Reklamer"

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg skal lave "levende reklamer " til mundligt eksamen... er der nogen ved hvordan jeg skal lave disposition ?
  • Relevant om Nord- og Sydpol

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen imorgen og ville derfor gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: Nord- og Sydpolen På forhånd: mange TAK :)
  • Hvad bruges NaCl til i hverdagen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :)
  • FSA GEO 2012

    Forumindlæg
    Hey hvordan gik eksamen? - Får man karaktere med det sammen, ligesom til terminsprøven? - skal først op i biologi i morgen, så er ikke sikker. Hvis i fik karaktere, hvad fik i så?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk eksamen om nogle dage.. Er der nogen der kender noget til den og som vil skrive noget til mig om den eller sende et link?
  • hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ved hvad hensigten og forfatterenssynsvikel er i Afsked med en drøm? skal til eksamen i morgen og ved ikke hvordan jeg kan finde det!!! så hvis du ved det ville det være en stor hjælp hvis du viste det..