Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18081 til 18100 af 132250
  • Skriftlig eksamen den 25. maj 2018

    Forumindlæg
    BEMÆRK I følge undervisningsministeriets hjemmeside er der skriftlige eksamener i morgen fredag den 25. maj 2018 (se nedenstående screendump fra prøvekalenderen). Vi skal jo helst ikke komme til at hjælpe eksaminanderne, det vil jo være snyd.
  • Bestem linjens ligning på formen y=ax+b.

    Forumindlæg
    opgaven lyder: En vej "r" har hældningen ½ og går igennem M(-300,500). Bestem linjens ligning på formen y=ax+b. jeg skal bruge formlen y-y1=a*x-x1+b, men jeg laver en fejl midt i det hele for det passer ikke med resultatet.?? håber i kan hjælpe mig.
  • Fedt der blev ikek oprettet et Bio B hold! :-(

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og er dybt skuffet over at vores gym ikke g´har været i stand til at at stable et bio b hold sammen :-( Det er en af mine stærke sider og havde eller set frem til at skulle have Bio B næste år, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.. En af mine andre stærke sider, Kemi, har jeg v...
  • Differentialligninger af typen y'=b-ay

    Forumindlæg
    Hej kære brugere Jeg er i gang med at lave en opgaven om differentialligninger af typen y'=b-ay. Jeg har lavet opgaven, men er ikke helt sikker på om den er løst på den rigtige måde, er der en som hurtig vil tage et kig, og fortæller om det er korrekt eller forkert. Og evt. forklarer mig hva...
  • Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?

    Forumindlæg
    Jeg står i den lidt kedelige situation, at jeg har fået 2 porteføljeopgaver afvist, og derfor ikke kan indstilles til eksamen i et fag. Faget er obligatorisk, og jeg læser 5. semester på en diplomingeniør uddannelse. Deltagelse i eksamen er (så vidt jeg kan læse mig til) en forudsætning for, at j...
  • f(x) = b*e^kx funktion PLEASE hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har kæmpet med en opgave i ret lang tid nu og har læst min bog om og om igen men det giver ikke nogen mening i mit hoved, så jeg håber inderligt nogen kan hjælpe mig Jeg har fået give en opgave som lyder: Indbyggertallet i en by er givet ved N(t)=b*e^kt, hvor t er angiver antal år efte...
  • HF eksame 1993

    Forumindlæg
    Hey!Er der nogen der har lavet det HF-eksame ark fra 1993! Titlen er Ein Vietnamese in Berlin
  • skriftlige eksam sidste år

    Forumindlæg
    Hey =) Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft tysk på A-niveau og som også kom op i skriftlige tysk til eksamen??
  • Skriftlig eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hej! Tænkte på, om der var nogen, som havde været til skriftlig eksamen i gymnasiet 2008? I så fald, hvilke tekster kunne i skrive om ? Natalie
  • it-case eksamen

    Forumindlæg
    Opfordring til en fælle diskussion af problemerne i eksamens it-casen om aftenen nu her onsdag den 25.5.2005.Håber i vil deltage, så alle kan få supergode resultater!
  • dansk eksamen (en æggesnaps(

    Forumindlæg
    hej folkens jeg skal op i dansk eksamen her snart ogsp ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen tak på forhånd :)
  • Hydrogen eksamens forsøg

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :)
  • AT - skørbug - eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude, som ville gide at læse min synopsis igennem ang. skørbug og hjælpe mig med hvad jeg skal fremlægge om til eksamen?
  • Naturfagpakke eksamen på HF

    Forumindlæg
    Kære venner. jeg går på HF. 1år. til sommer skal jeg til naturfagpakke eksamen. dvs.kemi biologi geografi er kombineret sammen til en eksamen. Jeg er generalt dårlig til kemi , jeg forstår ikke noget af det kemi. men jeg kæmper meget hårdt. er der nogen som har været til den eksamen , hvordan fo...
  • SKRFT. SPANSK EKSAMEN HHX

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe i skriftlig spansk eksamen på HHX???Skal op imorgen og vil gerne høre lidt om hvad det handler om, og evt se en oversættelse :o)
  • Psykologi, eksempel på eksamens opgave

    Forumindlæg
    jeg skal op i psykologi niveau-c mandag, og kunne godt bruge nogle eksempler på eksamens opgaver, nogen som ligger inde med noget?send gerne til [email protected]
  • Eksamen i morgen - hurtigt sp.

    Forumindlæg
    Hey skal til AT-eksamen i morgen. Jeg har om Darwins evolutionsteori, i fagene bilogi og filosofi Mit spørgsmål er så hvad man kunne sige om de 2 fags sammenspil?
  • hjælp til eksamen , løn følger med

    Forumindlæg
    hey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales.
  • Disposition! til fysik-eksamen (1.g)

    Forumindlæg
    Har brug for en disposition til min fysik-eksamen (1.g) hvordan laver jeg sådan en disposition? en skabelon ?
  • Forsøg til bio eksamen

    Forumindlæg
    Hej! når man i sin fremlæggelse til eksamen skal koomme ind på et forsøg man har lavet i skoletiden hvor meget skal man så fortælle? altså skal man både fortælle om formål, hypotese, metode, resultater osv.?