Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18101 til 18120 af 41162
-
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
SO2
ForumindlægHvad er navnet på SO2? -
matematik, trekanter
Forumindlægnu har jeg bakset med det her trekantnoget i alt for lang tid, nogen der kan hjælpe? Problem 1 er en ligebenet trekant A=40, b=7, C=90. Jeg har fundet B (=50). Men lige meget hvordan jeg har forsøgt at finde a og c giver det minus!seneste forsøg: tanA=a/b : tan(40)*7=-7.9 , hvilket ikke kan passe... -
Rettelse Tekst.. hjælp!
ForumindlægHeey, nogen der vil rette den tyske tekst igennem? (: vil være en stor hjælp. I begyndelsen af filmen kan tilskueren slet ikke fatte sympati for denne person . Stasiagenten Wiesler, som skal overvåge de to mennesker, ændrer sin partitro holdning og fatter sympati for Christa-Maria Sieland og hend... -
Hjælp til danskopgaven!!!
ForumindlægHejJeg er ved at skrive danskopgave om Dan Browns "Da Vinci Mysteriet". Mit problem er at jeg ikke er sikker på hvad jeg skal lægge vægt på. Hvad vil i anbefale? -
informations søgning
Forumindlæghej.... kunne nogen hjælpe mig med at finde en side hvor man kan se statestikker over hvordan velstanden for Sorte i amerika er og for hvide ...... har prøvet google og nej har ikke kunne finde noget Mvh 215 ;) -
Velfærd
ForumindlægHjælp til min opgave. Hvilke konsekvenser kan flere pensionister og mindre arbejdskraft give? -
religionseksamen...
ForumindlægJeg er simpelthen så nervøs som man ka være mht religionseksamen..... det skyldes nok især at jeg ikke aner hvad jeg kan forvente at jeg skal kunne....mit spørgsmål ligger så i, at jeg godt kunne tænke mig at vide hvordan en eksamen foregår? hvilken slags tekst er det man trækker? og hvad skal ma... -
mundlig spansk oplæg
ForumindlægJeg skal til eksamen i mundlig spansk på tirsdag. En del af eksamenen består i at holde et mundligt oplæg om Madrid. Jeg har lavet oplæget, men vil meget gerne have nogen til at læse det igennem og tjekke det for eventuelle fejl.Mvh. Louiseline -
Thukydid, perikles' forsvarstale
ForumindlægNogen der har noget info/notater omhandlende perikles' forsvarstale gengivet at thukydid?Er nemlig lidt på bar bund:( Hvad skal man i øvrigt komme ind på, hvis man trækker et tekststykke i den slags tekster?Please help.... -
Analysen til eksamen
Forumindlæghej..skal til old eksamen i morgen, og har lige et par spørgsmål:1) til eksamen skal man først redegøre for handlingen(et lille referat), indsæt den tekst man har fået ind i hele historien..men man skal vel også analysere den tekst man har fået...er der nogle generelle ting, man kan komme ind på?... -
terminskprøve 8.klasse
ForumindlægHej jeg skal til terminskprøve d. 4/1-12.....og jeg er vildt navøs vil i hjælpe mig med hvordan man skal øve sig... i må meget gerne komme med nogle links vis det skulle være,,, håber i kan hjælpe (: kh Laura9696 -
TYSK HURTIGT 1 Spg..
ForumindlægEr denne sætning korrekt: Sie ist zu Hause in ihren Zimmer, wenn das Telefon klingelt. oder ist es "ihrem" ? -
Kan ikke forstå det her digt:som hedder ULM...det er langggt ude
ForumindlægBischof, ich kann fliegen, Sagte der Schneider zum Bischof. PaB auf, wie ich´s mach` Und er stieg mit so nen Dingen, Die aussahn wie Schwingen, Auf das groBe, groBe Kirchendach. Der Bischof ging weiter. Das sind Leuter so Lügen, Der Mensch ist kein Vogel, Es wird nie ein Mensch fliegen, Sagte der... -
Fortuna
ForumindlægHej, er der nogen af jer der kender en side hvor man kan læse noget om guden Fortuna. Eller ved i selv noget interessant om "Hende"?Det er ikke skolerelateret, så jeg har ingen bøger at slå op i.. -
Hjælp - hermaneutisk metode i historie!
ForumindlægHej. Jeg skriver synopsis i biologi og historie, men jeg har et problem. Vi skal nævne metoder og jeg har styr på den naturvidenskablige, men jeg ane rikke hvad jeg skal skrive i historie. Jeg har ikke en tekst jeg kan analysere, så ved ikke hvad man skal gøre. Håber I kan hjælpe. -
cyklen
ForumindlægHej, sidder med en rapport om, cyklen som transportmiddel. Så vil hører jer om, hvordan man kan få folk til at cykle og hvad egentlig problemet er, for at de ikke cykler. Hvilke punkter jeg kan tage med i min rapport. Tak på forhånd:D -
Nødløsning!
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, op til latin eksamen i 1.G her på torsdag, og jeg er i den mindre heldige situation at jeg har mistet den smule notater jeg havde til teksterne. Jeg er i gang med at lave nye notater, men det tager jo et stykke tid, og jeg kan umuligt nå at lave notater til hele pens... -
Hvad hedder ordet?
ForumindlægHvad hedder det ord, når man fx har opfundet noget og det man har opfundet kalder man sit navn for?? Der er et ord for det, som jeg ikke kan huske i øjeblikket. -
Komma og tegn i sætningen:
ForumindlægKære… Den, vi elsker, går aldrig bort, du går bare i forvejen!. Vi siger alle på gensyn
