Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18101 til 18120 af 45491
-
AT - DYBDEHERMENEUTISK PSYKOLOGI
ForumindlægHvad er dybdehermeneutisk psykologi ?? -
Hvad er et essay på engelsk
ForumindlægHar en aflevering som jeg skal no at få lavet ret hurtig. Jeg kan ikke huske hvad et essay er på englesk og hvordan de laves. Men jeg mener de er ligesom danske litterær artikler. Hvis nogen kunne hjælpe ville det være super siden jeg skal nå at aflevere dem ASAP : / -
fakta
Forumindlæghejsa hvordan kan man vide hvem forfatteren og den implicitte forfatter er i en faktatekst? :S -
Præsten i Thorning
Forumindlæghej.. er der nogen der har læst denne novelle.. -
Man binder os på mund og hånd
Forumindlægjeg skal skrive en anmodning til outlandish 'man binder os på mund og hånd' er der nogle der ved genretrækkende? eller jeg kan ikke huske hvad genretræk generalt betyder? nogle der vil hjælpe? helst hurtigt tak n-n -
Budskab i Torben og Maria
ForumindlægEr der nogen der ved hvad budskebet er i Torben og Maria? Evt noget i retningen af: "Man skal opdrage sine børn ordentligt"?? -
Emneforslag til SRP opgave i Samf/Dansk
ForumindlægHej. Jeg skriver som sagt i Samfundsfag A og dansk A. Mit emne er politisk kommunikation og vælgeradfærd. Jeg har præsenteret to - i min mening - gode emner overfor mine lærere, men pga. manglende materiale har jeg måtte droppe dem. Derfor har jeg temmelig travlt med at finde en ny opgave, et nyt... -
hjælp til engelsk..
ForumindlægHej! Jeg sidder her og er lidt forvirret over mit selvvaglte emne til den mundtlige engelsk eksamen.. Jeg har indtil videre tænkt mig at skrive om Malcolm X og Martin Luther King Jr., og hvordan de kæmpede mod racismen i samfundet med forskellige holdninger. Altså forskellen på dem. Jeg har også... -
Ting til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægHej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06... -
IØ B eksamen, problemformulering globalisering
ForumindlægHej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob... -
eu hjælp til opgave
Forumindlæghej jeg kan simpelhent ikke finde på noget at skrive oomkring eu og problem formulerigen står det meget skidt med håber på lidt hjælp ;) eller inspiration -
TCA - modellen
ForumindlægEr der nogle der overordnet kan fortælle mig hvad denne model går ud på? Kan kun finde information om den på engelsk og har svært ved at forstå det.. -
SRP - Historie
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder som mange andre og skriver srp i denne uge. Jeg har dog det problem at jeg ikke rigtigt ved hvordan man skriver en historie opgave, og jeg har altså valgt historie som bifag (matematik som hovedfag). Er der noget specielt jeg skal være klar over og tage hensyn til? Elle... -
Hvordan mente man 'det gode liv' var under det moderne gennembrud?
ForumindlægHvordan mente man 'det gode liv' var under det moderne gennembrud? Og hvordan mente Henrik Ibsne det var? -
AP (Almen Sprogforståelse).
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i AP den 5. december, så tænkte på, om der er nogen, der har prøvet det før og evt. har eksempler på opgaver. Desuden kan jeg ikke gennemskue det med kasusser overhovedet.. Håber, der er nogen, der kan hjælpe.. Tak på forhånd. ;) -
En tale
ForumindlægHvad betyder det for en tale at den er henvendt til "du"? andet end at det gør den mere personlig ? -
SRP - Hvad er systemanalysemodellen
ForumindlægJa, som emnet nok beskriver det, så går min redegørelse ud på følgende: 1. Redegør ud fra systemanalysemodellen, ændringerne i det internationale system omkring år 1990. Mit problem er bare, at jeg ikke ved hvad systemanalysemodellen er, og ved heller ikk hvor jeg kan få informationer om den.. ... -
Trigonometriske ligninger
ForumindlægHejsa Jeg arbejder med TI interactive.. Jeg forstår ikke at når man løser en trigonometrisk ligning, f.eks. sin(2t)=0, så får man resultatet: t=90*@n1 Hvad i alverden betyder dette? Hvordan skal jeg viderearbejde ovenstående? Et andet eksempel: cos(x)=0 ---> x=90*(2*@n2 - 1) På for... -
Lektiehjælptil Dansk
ForumindlægSøger lektiehjælp til dansk enten online eller ved fremmøde, 3.g... bor i 'sønderborg 6400 -
Hvad skal en referat indeholde?
ForumindlægHej alle, Hvad skal en referat indeholde egentlig? Håber I gider at besvare mit indlæg ;-)
