Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18141 til 18160 af 141843
-
8. og 17.sang
Forumindlægmangler hjælp til disse to kapitler. hvad er vigtigt at hive fat i? Hvis der er nogen som har noter må i meget gerne sende dem -
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude... -
Matematik b studentereksamen 2008
ForumindlægHej. Nogle der har en opgavebesvarelse på matematik b-niveau studentereksamen 2008? -
Germand Gladensvend
ForumindlægNogle der kan forklarer mig budskabet med denne tekst? -
isolereing
ForumindlægHey jeg tænkt på om der var noghen herinde der kunne hjælpe mig med at isolere.. jeg kan simpelthen ikke finde ud af det med matematik -
komplekse tal
Forumindlæg1. Beregn rødderne til følgende polynomier i hånden . Rødderne skal angives på rektangulær form: x^3+(11)^3 2.Et polynomium givet ved p(x)= x^2 + 11x + C . Angiv med begrundelse de værdier koefficienten C ∈ R kan antage, således at p(x) kun har komplekse rødder dvs. rødder med lm(... -
Linær regression
ForumindlægJeg har denne ligning Y= 0,0025x X= årstal de 0,0025= Mennesker i mia spørgsmålet er 1) Ifølge Biblen blev verden og dermed også mennesket (Adam og Eva) skabt for omkring 6000 år siden i år 4004 f. kr. </o:p> o Hvornår blev mennesket skabt... -
oversættelse fra engelsk til tysk - business plan
ForumindlægBusiness concept · The company is being established with a capital foundation of € 250,000,000. · The capital access the company successively over a period of 12 months. · The capital is invested in real property in Scandinavia over a period of 18 months. · By sale off of property – when a c... -
simpel magnetisme!!
Forumindlæghej er der nogen der kan fortælle mig hvad simpel magnetisme er?? det må gerne skæres i pap tak! :)) -
HJÆLP TIL SSO / SRP -SKRIVNING
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SSO i historie på B-niveau - jeg skriver om dødsstraf. Jeg har selv lavet redegørelse og indledning. Nogle der kan skrive analyse og diskussion med betaling? -
bare to små sætninger..
ForumindlægJeg vil gerne tage mine nye sko på, men jeg kan ikke finde dem. og ... birgit og john elsker deres kat, men de forkæler den ikke. jeg er lost !! LOLL -
Matematik Aflevering - Vikingeskibe opg. 3.2
ForumindlægHej jeg har store problemer med opg. 3.2 til 3.4. Er der nogen som kan hjælpe, jeg er helt lost! -
sundhedsservicesekretær
ForumindlægNogle herinde, som har eksamensopgave til grundforløbet? -
Energi og varme
ForumindlægEt blylod på 200g puttes i kogende vand et godt stykke tid (?) Så puttes det med et snuptag over i et isoleret bæger indeholdende 50g varmt vand ved 20grader. Efter et stykke tid (?) har lod og vand samme temperatur, men hvilken? Hvordan regner jeg det ud? -
Farmaceut, kemi eller medicin studerende derude som kan rette min SSO?
ForumindlægDer er nogle farmaceut, kemi eller medicin studerende derude som kan rette min SSO? Skal skrive SSO i uge 6 om acetylsalicylsyre (aspirin). I slutningen af min skriveuge, kunne det være rart at få den rettet af en med lidt erfaring indefor faget. -
aktiv dødshjælp!
Forumindlæger ved a skrive stil om aktiv dødshjælp, hvor vi bl.a. har set den film , der hedder: "whose life is it anyway" jeg skriver om det punkt, der hedder: Whose life is it anyway? Discuss who has the right to make decisions about Ken’s life and why? How can you relate it to the whole euthan... -
HURTIG HJÆLP TIL TYSK!
ForumindlægVi har lidt problemer med at rette den tekst, og ville derfor høre om der var nogen der kunne hjælpe os? Vi skal bruge den til imorgen. -
nulreglen
Forumindlægved brug af nulreglen skal man løse ligningen a) x^3 = 16x og b) x^4 = -27x hvordan -
Matematik
ForumindlægStørrelsen af hele byen Fredericia er 15 km2. Vis at Fredericias bykerne udgør ca. 9% af hele Fredericia. Når Fredericias bykernes areal er 7km2 i areal -
Benzin og diesel
ForumindlægJeg har en række spørgsmål jeg gerne vil have svar på til min naturfagsprøve. Det handler om biler og benzin og diesel m.m. Hvis i har tilføjelser må i meget gerne komme med dem! Hvilken bil forurener mest? Hvordan fungerer biler? Alternativer til energikilder? Brint, solceller, biogas osv ...
