Søgning på: musik analyse. Resultater: 18141 til 18160 af 25891
-
Maggie Gee's The White Family
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal læse Maggie Gee's The White Family og analysere og fortolke den med specielt henblik på en personkarakteristik af hovedpersonerne, herunder særligt mandens rolle i familien og samfundet. Til en start kunne det være dejligt hvis der var nogen derude, som kunne komme med e... -
ostinat-form
Forumindlæghej,jeg har lidt problemer med ostinat-formen. Hvad er ostinat-form?? Hvordan er ostinat-formen bygget op? Hvilke led optræder i ostinat-formen? hvordan er formen bygget op? Og til sidst hvad skal man lægge vægt på når man analysere ostinat-form? Vh. Lind (deeet haasster) -
Modellering og regression..
ForumindlægEt spørgsmål til min årsprøve i mundtlig matematik lyder på, at jeg skal analysere den lineære funktion, og i den forbindelse skal jeg komme ind på modellering og regression. Er der nogen som mon kan forklare mig hvad forskellen er? -
Græsk teater - kyklopen
ForumindlægHej! Vi har om græsk teater i oldtidskundskab, og arbejder med stykket kyklopen som er et satyrspil. Jeg skal anaylsere 1. korsang, så ville høre om der er nogen som har arbejdet med samme tekst? eller bare kan hjælpe med med at analysere 1. korsang? ville være en stor hjælp. -
Gode råd til Dansk FSA - folkeeventyr
ForumindlægHejsa Jeg skal op i Dansk (mundlig) FSA i morgen, med Folkeeventyr som fordybningsområde.. :P Dertil har jeg valgt at analysere "Ligets Hjælp" Men er der nogle som har et par gode råd til hvordan man opnår en god karakter, så tøv endelig ikke med at skrive dem.. ;) -
Mundtlig eksamen: An Autobiography
ForumindlægHey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende. -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected] -
"Organisk analyse"- What?
ForumindlægHvad går det emne ud på? Er ved at forberede mig til kemi A mundt eksamen og en af de mange mange emner vi kan komme op i er organisk analyse... Er det sådan noget med PH-strimler eller er det sådan noget med Fehling eller hvad? Er helt lost, hilfe! -
Lille spørgsmål :)
ForumindlægJeg skal lave en retorisk analyse. Kan nedenstående sætning godt være en anafor? :) fx ''Det er...'' - ''Det er...'' - ''Det er...'' -
Hjælp til Stata
ForumindlægJeg er i gang med mit kandidatspeciale og har brug for hjælp til de statistiske analyser i Stata. Det handler om håndtering af missings, sammenligninger, effektstørrelser og regression. Timeløn aftales inden møde. Mødested Aarhus/Midtjylland. Skriv hvis du kan hjælpe! -
Den fattige piges sang ved vuggen
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave en analyse af "Den fattige piges sang ved vuggen". Jeg har lidt problemer med den, er der nogen, der har arbejdet med den før, og som kan sende lidt inspiration til at komme igang? -
Analysemodel til grafisk design
ForumindlægSom overskriften siger, skal jeg bruge en analysemodel til grafisk Design!. faget er altså design, og jeg skal analyserer branding etc. Jeg har søgt rigeligt på nettet! jeg skylder min sjæl til den der finder en! -
AT 2010 dansk A samfundsfag C
Forumindlæghej allesammen. Da jeg har fundet ud af mit valgte emne ikke rigtig holder, ville jeg høre om i har nogen ideer til mig. jeg har tænkt mig at bruge dansk til at analyse og fortolke tekster, der passer til emnet, men hvis i har bedre ideer, må i endelig komme med det. -
ilts fysiologiske betydning
ForumindlægHej Jeg skal på baggrund af denne figur (se link) forklare ilts fysiologiske betydning for mennesket; men synes den er lidt svær at analyserer. Så hvis der nogen der ville give nogle bud evt. bare på en start, ville det være dejligt. Tak! Signe -
årsprøve i Historie- hvordan??
ForumindlægHeej mennesker Nogle der kan svar mig på hvordan og hvorledes en historie prøve fungere efter den nye reform? altså skal op og trække og har 24 timers forberelse. skal man så selv lave problemformulering, problemstillinger. lave redegørelse, analysere,diskutere, evt. perpektivere eller ? -
Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne
ForumindlægHEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak -
Novelle: Experiment af Sibylle Berg?
ForumindlægLigger nogle af jer inde med analyse/noter til novellen Experiment af Sibylle Berg? Skal skrive om den i AT i forhold til identitetsdannelse.. Så håber nogle af jer ligger inde med nogle guldkorn jeg lige kan få :) -
SDS-PAGE - Haster!!!
ForumindlægNogen der kan finde ud af hvordan man laver en analyse af SDS-Page, jeg har vedhæftet, hvad der skal findes, men jeg ved sgu ikke lige hvordan man måler de ting, da jeg aldrig nogensinde har lavet sådan en opgave før. Tak på forhånd hvis I kan hjælpe. -
Engelsk roman/novelle
ForumindlægJeg regner med at skrive SRP i engelsk og samfundsfag. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender en engelsk roman eller novelle, som kan analyseres, med fokus på hvorvidt det hjælper at straffe forbrydere eller om hvorfor man egentligt straffer dem. -
Er det her korrekt?
ForumindlægEr det her ikke en korrekt analyse af partiernes ideologier? Enhedslisten: kommunisme/socialisme Socialistisk Folkeparti: socialisme Det Radikale Venstre: socialisme/liberalisme Socialdemokratiet, Ny Alliance og Venstre: liberalisme Det Konservative Folkeparti: konservatisme/liberali...
