Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1801 til 1820 af 57177
-
Burde jeg droppe ud af STX?
ForumindlægHej Jeg er 16 år og går på stx i 1.g Jeg er meget usikker på om jeg burde droppe ud, pga mine karaktere ser virkelige dårlige ud. da jeg gik i folkeskolen fik jeg virkelige gode karaktere og var motiveret til gymnasiet, men siden jeg startede har jeg bare haft lyst til og droppe ud, i folke... -
Samf A-niveau på STX?
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse, og kan ikke rigtigt beslutte mig for, hvilken STX-studieretning vil passe mig bedst. Den ene jeg har i tankerne indeholder samfundsfag på A-niveau, og det er jeg en anelse skeptisk over for. Jeg er mere kreativt og sprogligt anlagt, og er i bund og grund bare bange for ... -
1g på STX, 2 og 3g på IB
ForumindlægHej, Er der nogle der har erfaringer med om 1g på STX tæller, hvis man har skifted til IB efter 1g og dermed har gået et pr på STX og to år på IB. Tæller de fag man havde på STX som c fag? Eller er det kun IB uddanelsen der tæller? V -
Hjælp til dansk
ForumindlægHej jeg har brug for 3 hjælp 1.Vælg et sted i teksten, der optager dig mest. Fortæl om episoden og hvorfor du har valg lige dette sted. 2.find og begrund historiens klimaks ? Hvad var klimaks ? 3. hvordan er miljøet ? Hjælp -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægHej! jeg vil blive glad, hvis nogen af jer herinde kunne tag et kig på min engelsk oversættelse og måske rette noget som ikke er rigtigt :) Den oprindelige danske tekst: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort... -
noter om navngivning +diverse
ForumindlægHej, Jeg søger nogle noter om navngivning af stoffer. Jeg søger også noter om beregninger (de mest brugte) - altså hvordan man f.eks. regner stofmængden ud, eller koncentrationen af et stof. Nogen der ligger inde med sådanne noter ? Har søgt her på siden, men fandt intet brugbart. -
Hjælp til afklaring af historie eksamen stx
ForumindlægHej jeg skal til eksamen imorgen i historie, og kom i tvivl om man skal lave en overordnet problemformulering? eller om det er ok, at jeg laver en redegørende, analyserende, diskuterende/vurdering problemstilling? Jeg har trukket emnet holocaust. Håber i kan hjælpe... -
STX studenter sange
ForumindlægHej, nu er der jo ikke lang tid til vi springer ud som studenter, og vi skal ud på studenter kørsel. Så hvis nogen kender sange til folk med de røde huer, så hold jer ikke tilbage:D -
STX-CPH WEST I ISHØJ
ForumindlægHej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.? -
afsluttende årskarakter i 3.g på stx
ForumindlægMine lærere skriver snart den afsluttende 3.gs årskarakter ind. Jeg får den at se om en 10 dages tid. Hvis jeg nu kommer ud for den situation at jeg er utilfreds med en karakter, hvad kan jeg så gøre? Kan jeg 'anke' karakteren eller er det bare ærgeligt for mig? Hvordan står man helt præc... -
Bestået eller dumpet på STX
ForumindlægHvis det samlede vægtede gennemsnit for årskarakterer er bestået og det vægtede gennemsnit for eksamen er dumpet, men samlet for begge er man bestået. Er man så bestået? Lene -
STX Biologi A 2007
ForumindlægHej... Er der nogle som har lavet opg. 2 i eksamenssættet fra 2007 omkring fedt? Jeg vil meget gerne se hvorledes I får opgaverne kringlet ;) PLEASE HJÆLP ... -
Macbeth til STX A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal en af de nærmeste dage op til engelsk mundtlig A-niveau. Jeg føler med tryg ved alle opgivne emner og jeg plejer også at gøre det godt både i engelsk og til eksamen generelt, men jeg er nervøs ved et enkelt emne: William Shakespeare Hvis jeg skulle trække Shakespeare gælder det bar... -
Angående gennemsnit - STX
ForumindlægHej søde folk Jeg har fået mine karaktere fra de skriflitge eksamner og mit gennemsnit ligger på 4,5. Jeg mangler 2 eksamner og er bange for, at jeg ikke består :I det ene er en fremlæggelse (AT) og gælder for 2 karaktere og det andet er historie A - har 7 i årskarakterer.. -
Terminsprøve i biologi A stx
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve i biologi A snart. Jeg ville lige høre om I ved om det er gamle eksamenssæt eller nye eksamenssæt man får til terminsprøven? -
HF efter endt STX?
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre om der er nogen der ved, om man kan tage en 2-årig HF hvis man allerede er blevet student fra gymnasiet, og på den måde få en ny, og forhåbentlig bedre, studentereksamen? Mvh. Rasmus -
Dansk
ForumindlægHeyjeg skal snart skrive danskopgaven, så ville lige høre om der er nogen der har stiftet bekendskab med bogen "Kunsten at græde i kor"? -
Matematik A Eksamensopgaver STX
ForumindlægHejsa. Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med besvarelser af en af de tre eksamensopgavesæt fra 2008 i Matematik A-niveau STX? Der er tale om de tre nedenstående opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080514_opgave_stx_081_matA.ashx http://www.uvm.dk... -
Naturgeografi/Biologi på STX
ForumindlægHvis I skulle vælge mellem de to fag på C nivau, hvilket ville i så vælge? Hvad er fordele og ulemperne ved begge fag og hvad er der forskel på hvad man laver i timerne? -
stx fysik årsprøve
Forumindlæghej :D Ved du: 1) Hvordan en fysik årsprøve i 1.g foregår? 2) Hvordan man forbereder sig? 3) Hvad gør den godt for? - det er jo egentlig kun en årsprøve?
