Studievejledning

Angående gennemsnit - STX

20. juni 2014 af Sangi (Slettet)

Hej søde folk 

Jeg har fået mine karaktere fra de skriflitge eksamner og mit gennemsnit ligger på 4,5. Jeg mangler 2 eksamner og er bange for, at jeg ikke består :I 

det ene er en fremlæggelse (AT) og gælder for 2 karaktere og det andet er historie A - har 7 i årskarakterer..


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2014 af Bullerkage (Slettet)

AT vægter ikke 2, men 1,5, da det er et B-fag. Historie vægter 2. Du skal bare have 02 i begge, mon du kan klare det?


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. juni 2014 af cornpop (Slettet)

Jeg forstår ikke helt, hvad du spørger om? Er du bange for at du ikke består eksamnerne eller selve studentereksamen?  
Det er selvfølgelig træls hvis du ikke består fagene, men hvis dit snit nu ligger på 4,5 kan du i teorien gå op og få -3 til begge dine eksaminer og stadig få din hue, da dit snit trods alt er over 2,0. 


Svar #3
21. juni 2014 af Sangi (Slettet)

#1 

det håber jeg =) er bare så nervøs for at jeg ikke består de to fag - synes nemlig at mit gennemsnit er rimelig lavt indtil videre 


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. juni 2014 af michallaa (Slettet)

mitsnit.dk få udregnet dit snit her.. er det over 2.0 så du bestået dit studentereksamen


Skriv et svar til: Angående gennemsnit - STX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.